UUnreal Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Syntes var bedre enn det forrige, men har ikke hørt igjennom alt enda. De virker mye mer voksne musikkmessig. So far soo good. Endret 9. oktober 2005 av UUnreal Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 jøss, visste ikke at de eksisterte lengre jeg. spennende! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Trodde de var oppløst jeg... Har de endelig innrømmet at de ikke er lesber? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Trodde de var oppløst jeg... Har de endelig innrømmet at de ikke er lesber? Vet ikke. Gjort er gjort og spist er spist. Kult de fortsetter å lage musikk for det. Albumet heter: Dangerous and Moving for de som lurte på det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Håper de fortsetter å lage russiske versjoner av sangene. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er det noe jeg har lite til overs for så er det Tatu. Deres første plate var jo rent kommersielt og de kan/kunne ikke synge. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er det noe jeg har lite til overs for så er det Tatu. Deres første plate var jo rent kommersielt og de kan/kunne ikke synge. så lenge det er jenteklining så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 så lenge det er jenteklining så er jeg fornøyd ^^what he said Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Musikken deres er enkel og catchy, men lett å bli lei av. Hørte den nye singelen igår.. Er jo akkurat samme greiene som sist gang, og de sa de hadde utviklet seg (hadde Sting med på bass og greier).. Men jeg synes iallefall ikke det Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Elsket den nye videoen. HEADSHOT! <3 Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 De har innrømt at de ikke er lesber. Begge to har kjærster som er gutter. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Søppel, søppel og atter søppel. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Bra smaken er som baken. Delt! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 De lager vel alle sangene på russisk først og så oversetter dem?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Regner med at engelsken deres har blitt noe bedre enn sist gang, klarte jo omtrent ikke å synge engelsk. Men ja dette er et kommersielt produkt som sikkert vil selge massevis. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Likte noen av sangene på den nye plata dems. En helt OK plate Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Denne satt som et skudd! De har klart det igjen..! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Regner med at engelsken deres har blitt noe bedre enn sist gang, klarte jo omtrent ikke å synge engelsk. Men ja dette er et kommersielt produkt som sikkert vil selge massevis. " Aj am hjiuman and i njeed to be lloved..." Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 " Aj am hjiuman and i njeed to be lloved..." :!: :!: men seriøst,TATU er vel ikke spesielt bra, men litt små digge berter er det jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå