Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei! I dag tidlig har jeg flere ganger fått meldingen "The operation timed out when attempting to contact ad1.hardware.no." Har dere problemer med reklameserveren, eller er det et eller annet lokalt problem hos meg? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jupp...har også fått den Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ser ut til å være vedensomspennende ja Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hmm..merkelig, hva med å bruke adblock til å sperre alt som kommer fra ad1.hw.no ?? Vil tro det løser problemet, da jeg ikke har opplevd å få "The operation timed out..." selv(ad1.hw.no er blokkert her i gården). Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Reklamen er den viktigste inntektskilden til nettverket, så Adblock er ikke aktuelt. Endret 13. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
pej Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det stemmer at annonseserveren vår hadde problemer, men vi håper nå at problemet skal være fikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå