Kjetil Lura Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: cyclo skrev (2002-08-19 16:50):Jeg vet ikke hvordan det er med pc. Men erfaring fra bilstereo sier at slot-in "sliter" mer på platene. De kan fort få en del riper, etc. Nåja den har ikke eg så mye tro på, Har ikke ennå opplevd å få riper i en cd på mine plater på grunn av cd spilleren i bilen min?? :razz: Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Da har du enten flaks, en superbra spiller eller en sinnsykt ren bil :wink: Drev med bilstereo i ca. 4 år og så veldig mye til det problemet. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg har hatt to slot in pioneerer og begge døde etter en stund uten videre.. (Legger inn plata -> spinner ikke opp.) Fikk til slutt en tray versjon og den riper platene som bare fy. Aldri mer pioneeer.. :-| Neste gang blir det noe annet :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Quote: cyclo skrev (2002-08-21 02:40):Da har du enten flaks, en superbra spiller eller en sinnsykt ren bil :wink:Drev med bilstereo i ca. 4 år og så veldig mye til det problemet. Hvordan kan du være så sikker på at det er spilleren som lager riper i cd platene, Den verste feilen mangen gjør er å ikke legge platene der de skal være når de ikke er i bruk. Spilleren min heter toyota og er 6cd magasin i selve spilleren. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg har hatt slot-in i flere år nå, og ikke en eneste CD har fått en ripe. Jeg legger CD'en alltid i coveret igjen etterpå. Pioneeren min fungerer utmerket - jeg har aldri opplevd at den ikke har klart å lese en CD! den leser alt! Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg har en slot-in, og den bråken noe sånn inni hampeskævven! Hvis jeg setter en finger forran sprekka, blir alt masse bedre. Men så er det jo noe dritt å sitte å tette igjen sprekka heile tiden også da. Mulig det bare er spilleren (gammal Aopen dvd-spiller, men plagsomt er det i hvertfall... Liker mye bedre tray-brenneren min :wink: Bråker i det minste ikke som en 747. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Quote: baron blod skrev (2002-08-19 17:12):Du kan ikke spille mini cder på tray, men hvem har no det... Har aldri sett en tray spiller som ikke spiller 8cm CD'er... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Quote: Fjodorgrim skrev (2002-08-21 03:46):Jeg har hatt to slot in pioneerer og begge døde etter en stund uten videre.. (Legger inn plata -> spinner ikke opp.) Fikk til slutt en tray versjon og den riper platene som bare fy. Aldri mer pioneeer.. :-| Neste gang blir det noe annet :smile: Har aldri hatt problemer med pioneer, har hatt 5 CD/DVD'er fra dem... Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Feilpostet. Stenges og flyttes. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg