PatSharpX Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Har lyst på TT soprano jeg! Syns det er så kult også er det tool less på 3,5" og 5" plassene Endret 18. oktober 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Har lyst på TT soprano jeg! Syns det er så kult også er det tool less på 3,5" og 5" plassene Lenke til kommentar
Sir Samuel Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Gjør deg selv en tjeneste og ikke kjøp et såkalt "stilig" fjortiss kabinett.. oi det var tøft de 2 første dagene, men etter det, så får man mest lyst til og ta heisen til tops av plaza hotel og hive dritten ut. Har gjort den tabben selv.. oi jeg kan se inn i kabinettet, oi det er masse lys, så kult!! Det var 800 kr rett i dass for meg, og nå må jeg bruke mer penger på kabinett, for og få noe fint, stilrent som ikke går meg på nervene Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Gjør deg selv en tjeneste og ikke kjøp et såkalt "stilig" fjortiss kabinett.. oi det var tøft de 2 første dagene, men etter det, så får man mest lyst til og ta heisen til tops av plaza hotel og hive dritten ut. Har gjort den tabben selv.. oi jeg kan se inn i kabinettet, oi det er masse lys, så kult!! Det var 800 kr rett i dass for meg, og nå må jeg bruke mer penger på kabinett, for og få noe fint, stilrent som ikke går meg på nervene 5037502[/snapback] okey...good pooint, nå har ikke jeg tenkt å kjøpe den uten plexiglass på sia, men er det noen forskjell på de...? med glass uten glass Lenke til kommentar
Sir Samuel Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) okey...good pooint, nå har ikke jeg tenkt å kjøpe den uten plexiglass på sia, men er det noen forskjell på de...?med glass uten glass 5037609[/snapback] Nei skal ikke være det. Personlig vil jeg helst ikke se stygge komponenter, men det er jo en smaksak , hehe. Bra valg by the way, Tsunami skal være et bra kabinett, og ikke minst fint. Noe man kan like i lang tid framover.. enkelt og stilrent er nøkkelord Tenkte faktisk og kjøpe det selv, men så bestemte jeg meg for og gå for Cooler Master Wave Master. Endret 21. oktober 2005 av Sir Samuel Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 okey...good pooint, nå har ikke jeg tenkt å kjøpe den uten plexiglass på sia, men er det noen forskjell på de...?med glass uten glass 5037609[/snapback] Nei skal ikke være det. Personlig vil jeg helst ikke se stygge komponenter, men det er jo en smaksak , hehe. Bra valg by the way, Tsunami skal være et bra kabinett, og ikke minst fint. Noe man kan like i lang tid framover.. enkelt og stilrent er nøkkelord Tenkte faktisk og kjøpe det selv, men så bestemte jeg meg for og gå for Cooler Master Wave Master. 5037690[/snapback] oki.....takk Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Gjør deg selv en tjeneste og ikke kjøp et såkalt "stilig" fjortiss kabinett.. oi det var tøft de 2 første dagene, men etter det, så får man mest lyst til og ta heisen til tops av plaza hotel og hive dritten ut. Har gjort den tabben selv.. oi jeg kan se inn i kabinettet, oi det er masse lys, så kult!! Det var 800 kr rett i dass for meg, og nå må jeg bruke mer penger på kabinett, for og få noe fint, stilrent som ikke går meg på nervene 5037502[/snapback] okey...good pooint, nå har ikke jeg tenkt å kjøpe den uten plexiglass på sia, men er det noen forskjell på de...? med glass uten glass 5037609[/snapback] Det med plexi veier litt mindre enn det uten plexi.. Ellers er det ingen stor forskjell, bortsett fra det er vifte på det med plexi.. 92mm vifte... Lenke til kommentar
Sir Samuel Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Gjør deg selv en tjeneste og ikke kjøp et såkalt "stilig" fjortiss kabinett.. oi det var tøft de 2 første dagene, men etter det, så får man mest lyst til og ta heisen til tops av plaza hotel og hive dritten ut. Har gjort den tabben selv.. oi jeg kan se inn i kabinettet, oi det er masse lys, så kult!! Det var 800 kr rett i dass for meg, og nå må jeg bruke mer penger på kabinett, for og få noe fint, stilrent som ikke går meg på nervene 5037502[/snapback] okey...good pooint, nå har ikke jeg tenkt å kjøpe den uten plexiglass på sia, men er det noen forskjell på de...? med glass uten glass 5037609[/snapback] Det med plexi veier litt mindre enn det uten plexi.. Ellers er det ingen stor forskjell, bortsett fra det er vifte på det med plexi.. 92mm vifte... 5038118[/snapback] Ja der sa du noe.. glemte helt det jeg.. legger meg flat Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 men hvis du kjøper den med plexi....går det da ann å bytte ut lokket med plexi til et uten plexi`?? Lenke til kommentar
Sir Samuel Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) men hvis du kjøper den med plexi....går det da ann å bytte ut lokket med plexi til et uten plexi`?? 5038172[/snapback] Ser ikke noe grunn til at det skal være forskjell på hvordan det er festa. Mener og ha sett at noen produsenter sender med en ekstra sidedør, så man kan velge selv hva man vil bruke.. men tror ikke det gjøres med dette kabinettet. Men hvis man på en eller annen måte har et med og et uten plexi, så skal det vell ikke være noe i veien for det. Endret 21. oktober 2005 av Sir Samuel Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) 5038252[/snapback] ja den var litt værre....spørs om han christian stadig følger med på topicet Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Stenges da trådstarter har fått ørten anbefalinger, det finnes mange andre slike tråder og det er i tillegg en dårlig emnetittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg