k1ngkong Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei lurer på om det er noen stilig kabinett med en god del "dill dall" på. Har søkt nesten alle steder, men ingen faller i smak. Vil helst ha et kabinett til under 1000 lappen. Og vindu på Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Sunbeam Evil Eyes Miditower, "Blue Dracula Special Ed." EDIT: Jeg vet ikke om disse kabinettene er gode å jobbe i etc. EDIT1: Velkommen til forumet. Endret 9. oktober 2005 av notalive Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 prisguide Der finner du nok noe (kom ikke inn der gjennom hardware for øyeblikket).. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Alt de har her er 14tiss kabinetter... en kompis av meg har Guardian Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 når du skal ha nytt kabinett hva må du tenke på......hvis du har alt du trenger fra før og skal bare ha nytt kabinett.....må du da allikvell se etter kabinetter med strømmforsyning??(etc.) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Dette er jo skikkelig 14tiss da: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU822WB :!: https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=13 Eller så kan man jo bare velge i prisguide`en til hw da... Endret 12. oktober 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Fonz92 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122073&cks=PRL Vurderer det sjølv faktisk Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 når du skal ha nytt kabinett hva må du tenke på......hvis du har alt du trenger fra før og skal bare ha nytt kabinett.....må du da allikvell se etter kabinetter med strømmforsyning??(etc.) 4976288[/snapback] For ikke å nevne stygt som juling Lenke til kommentar
amarios Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har et ThermalTake Armor Black, synes det ser veldig bra ut. God plass og mange gode løsninger + god kjøling osv. Koster litt over tusenlappen, men jeg lover at det er verdt det! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Jeg har et ThermalTake Armor Black, synes det ser veldig bra ut. God plass og mange gode løsninger + god kjøling osv.Koster litt over tusenlappen, men jeg lover at det er verdt det! 5014666[/snapback] du tror ikke det veier litt for mye, e mener 16 kg+ hd hkskjermk osvosv...blir litt mye vettsje vor sterk gutten er men hvis han ikke er så altfor sterk så blir det nok for mye for han vis han skal linke fåreslår denne EDIT: har ikke mye peiling på kabinetter selv da .....noen komenterer??(kansje kjøpe selv) Endret 16. oktober 2005 av dudee Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Jeg har et ThermalTake Armor Black, synes det ser veldig bra ut. God plass og mange gode løsninger + god kjøling osv.Koster litt over tusenlappen, men jeg lover at det er verdt det! 5014666[/snapback] du tror ikke det veier litt for mye, e mener 16 kg+ hd hkskjermk osvosv...blir litt mye vettsje vor sterk gutten er men hvis han ikke er så altfor sterk så blir det nok for mye for han vis han skal linke fåreslår denne EDIT: har ikke mye peiling på kabinetter selv da .....noen komenterer??(kansje kjøpe selv) 5015084[/snapback] Bruttern hadde et sånt før.. Chenbro gaming box.. Ville nok heller anbefalt et Thermaltake Tsunami dream da.. Veldig lett og pent... https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20108 Edit: Leif var her. Endret 16. oktober 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Bruttern hadde et sånt før.. Chenbro gaming box..Ville nok heller anbefalt et Thermaltake Tsunami dream da.. Veldig lett og pent... https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20108 Edit: Leif var her. 5015507[/snapback] kan du nevne noen forskjeller og +/- ved de.....likte den tsunami EDIT: må man ha noe extra for å bytte kabinet?? Endret 16. oktober 2005 av dudee Lenke til kommentar
notalive Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Fordeler med Thermaltake Tsunami: - enkelt å jobbe i, thumbscrews på harddisker, optiske drev - lett, en lek å løfte - har føtter som gjør det stabilt. - enkle fester for pci-komponenter - låsbar sidedør og frontdeksel Ulemper med Thermaltake Tsunami: - dårlig plass til viftestyring pga. frontdeksel. - den ene delen av frontdekslet er av plast, men ikke noe nevneverdig egentlig. - litt svake vifter? - drar du på LAN(vil jeg tro du, som meg) låser kabinettets frontdeksel for å beskytte mot hva som helst som kan skade det. Ulempen med dette er om du glemmer nøklene (snakker ikke av erfaring... enda) Er vel det jeg har som fordeler/ulemper med kabinettet. Synes det er et supert kabinett. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Fordeler med Thermaltake Tsunami: - enkelt å jobbe i, thumbscrews på harddisker, optiske drev - lett, en lek å løfte - har føtter som gjør det stabilt. - enkle fester for pci-komponenter - låsbar sidedør og frontdeksel Ulemper med Thermaltake Tsunami: - dårlig plass til viftestyring pga. frontdeksel. - den ene delen av frontdekslet er av plast, men ikke noe nevneverdig egentlig. - litt svake vifter? - drar du på LAN(vil jeg tro du, som meg) låser kabinettets frontdeksel for å beskytte mot hva som helst som kan skade det. Ulempen med dette er om du glemmer nøklene (snakker ikke av erfaring... enda) Er vel det jeg har som fordeler/ulemper med kabinettet. Synes det er et supert kabinett. 5016029[/snapback] virker soom et greit kabinett det.....må bare skaffe penger først (har 480,-) og det kan ta tid Lenke til kommentar
notalive Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Håper du blir fornøyd. Jeg tror ikke du vil angre Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Tsunami dream er et veldig bra kabinett.. Mange smarte løsninger. Har lillebroren Soprano jeg da. Tsunami har en del ting som er bedre ja, MYE lettere enn soprano.. Har en kompis som har Tsunami, han er veldig fornøyd.. Foresten bruttern gikk fra Chenbro til Tsunami.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 håper det er like bra som dere sier ................skulle ønske penger vokste på trær.... BTW: er ikke meg som har starta tråden .......tenkte bare e kunne spørre litt her siden trådstarter ikke har vist interresse her(såvidt jeg vet).......sry.. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hvorfor skulle ikke det gå bra? Trådstarter har vel fått svar på sine spørsmål. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Sunbeam Evil EyesMiditower, "Blue Dracula Special Ed." EDIT: Jeg vet ikke om disse kabinettene er gode å jobbe i etc. EDIT1: Velkommen til forumet. 4976246[/snapback] Dracula er helt greit, men veldig mye plastik i front å vanskelig å få plass til en viftestyring. Kan bli litt litte plass, men ellers greit Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Har sett Dracula i real life, hele fukkings fronten var av glansa plast... Huff nei... ALU 4 Life (on tha 14tizz langue " CD dekslene er blå mens resten bak døra er svak sølv... Vurderte nesten å kjøpe det selv er jo wannabe Alienware da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg