_Glory_Host Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er det noen som har noen morsome eller kule flash filmer på lager? Post dem her! Xiao xioa filmer! Her er noen jeg har laga selv, er ikke så god enda: Mouse configurating En parodi.. Toy tv reklame Mitt første "store" prosjekt: Windows Wc Vet at det er laga lignende windows filmer før, men jeg ville bare prøve om jeg kunne gjøre det selv. :!: Kom igjen, post! Lenke til kommentar
simerix Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Se sticky bare noen centimeter over deg. Aldri hørt om å søke før du poster? Endret 9. oktober 2005 av simerix Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg tenkte jeg kunne lage en egen post med bare flash animasjoner. Altså noe annet enn filmklipp Flash animasjoner havner heller ikke under flash spill tråden... Edit: *drepe leif* Endret 9. oktober 2005 av _Glory_Host Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er det noen som har noen morsome eller kule flash filmer på lager? Post dem her! Xiao xioa filmer! Her er noen jeg har laga selv, er ikke så god enda: Mouse configurating En parodi.. Toy tv reklame Mitt første "store" prosjekt: Windows Wc Vet at det er laga lignende windows filmer før, men jeg ville bare prøve om jeg kunne gjøre det selv. :!: Kom igjen, post! Den Windows WC saken var egentlig litt stilig, bortsett fra at den reboota hele tiden, noe som ble litt kjedelig Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 *poste link* link Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 *poste link* link bøyer meg i støvet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå