Mr.Hamburger Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Fikk ikke sove og bestemte meg for å surfe litt, og kom over denne testen. Er litt imponert av dens omfang og metode å fremstille ytelse på. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Har bare sett over en bitteliten del av bildene (bilder først så lese ), men det er allikevel nok til at jeg kan si; WOW! Edit: Digg: Endret 9. oktober 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
haakie Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 nyttig link du kom med der. bra for de som ikke klarer og bestemme seg med valg av kjøler. Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kan jo legge til at lyden avtar med 6dB for hver dobling av avstanden. Det vil si at hvis en støykilde er målt til 36dB ved 0.5meter, vil det være 30dB ved 1 meters avstand. (Kooriger meg hvis jeg tar feil, men vifte-støy kav vel betrates som punkt-støy tror jeg. Hvis den betraktes som linje-støy, er det -3dB for hver dobling av avstand, litt usikker...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå