Gå til innhold

Har kjøpt kjede til kjæresten, hvordan levere den?

DE1

Anbefalte innlegg

Hvor vanskelig kan det være da? Bare send en mld og si: har kjøpt en liten ting til deg! Så blir hun veldig nysgjerrig, og kommer hun løpende, så henger du kjede rundt halsen hennes.

Bare han ikke er en kløne da..

Skikkelig slitsomt med gutter som skal sette på kjeder/Armbånd og som bruker evigheter, men kanskje jeg bare er rar som ikke synes det er søtt.

Ja, du er rar som ikke setter pris på gaver.

Det at jeg ikke liker at folk som ikke er gode til å sette på ting har da ingen sammenheng mellom om jeg setter pris på gaver eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor vanskelig kan det være da? Bare send en mld og si: har kjøpt en liten ting til deg! Så blir hun veldig nysgjerrig, og kommer hun løpende, så henger du kjede rundt halsen hennes.

Bare han ikke er en kløne da..

Skikkelig slitsomt med gutter som skal sette på kjeder/Armbånd og som bruker evigheter, men kanskje jeg bare er rar som ikke synes det er søtt.

Ja, du er rar som ikke setter pris på gaver.

Det at jeg ikke liker at folk som ikke er gode til å sette på ting har da ingen sammenheng mellom om jeg setter pris på gaver eller ikke. :)

Nei, men det at du synes det er sååå slitsomt at han ikke greier å sette på smykket på første forsøk, viser jo at du bryr deg om alt annet enn gaven. IMO, i hvert fall. Menmen. Du vet best selv.

Lenke til kommentar

Kast det i annsiktet hennes, brøl høyt og deretter spring ut døra!

:p

Nei da, gjør dette; Tren deg på å ha på et kjede fort men allikevel ikke klønete deretter sniker du deg innpå henne mens hun sitter med ryggen til ha det på henne og kyss henne sensuelt på halsen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...