spurspower Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har flyttet på hybel og skal bestille bredbånd, men man må ha et studentummer for å få studentrabatt. Jeg går på videregående skole, må man gå på høyskole for å få studentnummer? Eventuelt hvor står studentnummeret? Hvor får man tak i det? Takker for svar Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Videregående = Elev Høyskole = Student Tilbudene er nok kun for de som går på høyere utdanning vil jeg tro... Bare å høre med dem det.... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Kreves det et studentnr. så er det bare for de som går høyere utdanning. Det er som Ueland sier, holder man på med vgs så er man elev. Hørte med NGT i sin tid ang. studenttilbudet de hadde, så hos de vet jeg det gjelder bare for studenter. Endret 9. oktober 2005 av Ernie Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 For nextgentel sin del er vel studenttilbudene forskjellig for de ulike universitetene/høyskolene også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå