Dingleberry Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det er mange meninger rundt dette med PSU'er...hva er bra og ikke minst hva er best! Jeg fant en annen tread om Hiper 580W og den virker veldig interessant! Har vurdert MIST 500W , men Hiper virker helt genial. Den store fordelen med MIST'en skal være det lave støynivået. Når det gjelder Hiper så har jeg funnet ut at den gir 18 dB på to vifter. Men mens noen roser den opp i skyene pga lav dB, sier andre det motsatte. Er det noen som kjenner fakta rundt dette? Hva tror folket? Hva velger man? Prisen er så og si den samme....men for meg er støy et viktig element. MoD Lenke til kommentar
haakie Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Personlig ville jeg gått for hiper. den kan du jo bestemme hvilke kabler som skal i, og det blir mye lettere og få et ryddig og pent kabbinet. Misten er vist nesten lydløs, men ulempen er at det ikke er kabelstrømper helt ut på kablene, som det er på hiper. håper dette hjalp Mvh haakie Lenke til kommentar
Dingleberry Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Tror nok det blir HIPER ja... For de som er interessert så kan de lese mer om denne PSU'en HER MoD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå