Th0mas Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ødela akkurat mobilen min, og må derfor kjøpe ny. Problemet er at jeg befinner meg i USA, og kommer til å bo her i 10 mnd til. Hvis jeg kjøper en ny mobil her er sjansen liten for at den har norsk ordliste (T9), men er det mulig å legge til norsk ordliste senere? Noen selskaper som påtar seg dette for en billig penge? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hva slags telefon gjelder det? På mange mobiler kan du legge inne T9 ordliste, eller norskt språk på den. Eller ta en SW oppgradering så den blir norsk Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Har ikke bestemt meg ennå. Spørsmålet er om jeg skal kjøpe en billig telefon her som jeg bruker i 10 mnd, for så å kjøpe en ny når jeg kommer til Norge, eller om jeg skal kjøpe en dyrere telefon her som jeg kan legge inn T9 ordliste på. De aktuelle telefonene er her: link. Zip: 91362. En annen ting er at de må ha triband/fungere i Norge, hvis jeg velger en fra det dyrere segmentet. Endret 9. oktober 2005 av Th0mas Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Mange av de telefonene selges ikke i Norge, og finnes derfor ikke norsk til. Mange av de vil heller ikke fungere i Norge. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Er det noen av dem dere vet det går an å legge til T9 ordliste på da? For det er ikke aktuelt å kjøpe en svindyr telefon jeg ikke har ordliste på når jeg kommer til Norge... Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Motorola RAZR V3 kan man legge inn "norsk" firmware på med norsk språk og T9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå