Morten K Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg hadde ikke kjøpt det Lian-Li kabinettet der. Sjekk hva Øyvind Dahle skriver om det. Edit:Hva med å heller ta et Lian Li PC6070B Scand? Da har du spart en tusenlapp. Endret 9. oktober 2005 av Morten K Lenke til kommentar
drugis Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg hadde ikke kjøpt det Lian-Li kabinettet der. Sjekk hva Øyvind Dahle skriver om det. Edit:Hva med å heller ta et Lian Li PC6070B Scand? Da har du spart en tusenlapp. enig med det og jeg, har det kabinettet du anbefaler, strålende kvalitet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Mystisk at Øyvind Dahle sliter sånn med det kabbiset. Det funker helt utmerket i mitt oppsett uten noe ekstra mixmax. Kanskje er det Zalman cpukjøleren min som redder oppsettet? Er iallefall storfornøyd selv. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Mystisk at Øyvind Dahle sliter sånn med det kabbiset. Det funker helt utmerket i mitt oppsett uten noe ekstra mixmax. Kanskje er det Zalman cpukjøleren min som redder oppsettet? Er iallefall storfornøyd selv. Han er kanskje vannt med et større... Haha de som sier at du kan klokke en 3700+ til fx 57/59 hastigheter, det er absurd, er ikke så lett som dere tror Lenke til kommentar
RedZpider Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 det står også hvordan man løser problemet med kabinettet da. har en liten vifte jeg kan sette inn ekstre dessuten kjøler den cpu vifta jeg har valgt ganske mye og den blåser/kjøler også de andre komponentene rundt seg hvis kjøling skal bli et problem så tror jeg ikke det blir så veldig vansklig å løse det Lenke til kommentar
paalesra Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvorfor betale 1000 kroner mer for et kabinett med dårligere luftgjennomstrømning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Luftgjennomstrømming er ikke alt da, men CPUkjøleren min fra Zalman lager iallefall stiv kuling der inne med meget behagelige temperaturer som resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå