WinchesterAmd64 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Eg vil gjerne kjøpe meg eit nytt tastatur, men finner ikkje ut ka eg skal velge. Så eg hadde håpt på å få nokre anbefalingar på nokken bra tastatur. Tastaturet... må ikkje vere trådlaust. Eg har no eit jekla godt brukt Logitech internet keyboard, eg har vorten frykteleg lei da no... Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Logitech Ultra X er jo godt likt av mange, billigt er det og. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Logitech Ultra X er jo godt likt av mange, billigt er det og. Støtter den. Sitter på det selv og må si jeg er frelst Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hva med Logitech g15, det er jo ikke billigst, men det er drit kult(hvis du er hardcore gamer) Lenke til kommentar
WinchesterAmd64 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Er logitech ultra x bra til speling? Er g15 komt ut i noken av webshoppane då? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå