Chevelle Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) I lufta er det ikke en DC10 vi ser med 3 motorer. Det ser man på bakdelen som brekker av i lufta. Der ser du tylig på blide att det ikke er motor på halepartiet. Endret 10. oktober 2005 av Chevelle Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Finnes det ikke noe bilde av flyet når det er i lufta? Tenker på et bilde som viser litt mer enn det Chevelle nettopp postet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Vi har vel aldri sett flyet når det var oppe i lufta, men her er noen bilder fra settet, der vi ser vrakrestene av flyet: http://www.lost-norge.net/go/45 Lenke til kommentar
genstian Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 slik jeg har ser det er vraket, (flyet i lufta og flyet på baken) er 2/3 forskjellige fly. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 I lufta er det ikke en DC10 vi ser med 3 motorer. Det ser man på bakdelen som brekker av i lufta. Der ser du tylig på blide att det ikke er motor på halepartiet. Det er neppe "real life" filming, det blidet du har hentet. Tror det er litt PC jobb bak den skvensen. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 I lufta er det ikke en DC10 vi ser med 3 motorer. Det ser man på bakdelen som brekker av i lufta. Der ser du tylig på blide att det ikke er motor på halepartiet. Det er neppe "real life" filming, det blidet du har hentet. Tror det er litt PC jobb bak den skvensen. Jaja, men det er jo som å si at det ikke var en dino i Godzilla siden den ikke var "ekte". DEt er jo det produsentene viser oss som gjelder, men hvis flyet hadde tre motorer på bakken og ingen på animeringen av halen, så er det veldig slapt av produsentene. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Der er jeg enig med deg Torinogut. Nå er ikke jeg uenig i at de vil ha oss til å tro at det er et Boeing 777 fly. Det er når jeg ser hva som ligger på bakken, at jeg tviler. Men jeg kan jo ta feil Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg tror det er et 747 pga når de viser Scenene inne i flyet før det knekker, så er det ekstremt bredt, nett som et 747 Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Jeg tror det er et 747 pga når de viser Scenene inne i flyet før det knekker, så er det ekstremt bredt, nett som et 747 Det blir vel å tenke litt for generellt, det er veldig mangen fly som er så breie. Det er nok ett 777 siden Touchstone Television lagde den hjemmesiden og henviser til at flytypen er en 777, på siden kan du se at setter og rekker stemmer med 777 flytypen. (se på oceanic-air.com) Endret 11. oktober 2005 av erlend_halvorsen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Her ser dere flyet. Lost-norge.net har nå en side med mye informasjon om flyselskapet, reisen osv. http://www.lost-norge.net/go/200 Avreise: Sydney Australia (SYD) - (kl: 14:55) Beregnet ankomst: Los Angeles USA (LAX) - (kl: 10:42) Ulykken: (Ulykken forekom etter ca. seks timer) - Rundt kl: 21:00 Dato: 22 September - 2004 Fly-tid: 13 Timer 52 Minutt Passasjerer totalt: 352 Overlevende totalt: 1 (Cockpit) + 49 (midtre del) + 22 (tailies) = 72 personer Selskap: Oceanic Airlines Fly type: 777 Fly nummer: Flight 815 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå