Jankee Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Sitter med eit lite problem som eg tenkte eg kunne kanskje gere om til ein casemod. Men trenger tips til kva som er smart og ikkje smart å gjere. Problem: 6800ultra-kortet tar to plasser, men shuttelen har berre ein plass tilgjengeleg. Når kortet har av bakplata så stikker det ca 1 cm utanfor ramma til shuttelen. Skal dobbeltplata bak på kortet stå på så vil hjørnet på shuttelen måtte gå. Korleis kan eg få "plass" til kortet inne i shuttelen utan at: 1) Det ser for jævlig ut 2) Boksen faller saman av ustabilitet 3) Små barns fingerer ikkje blir ødelagt eller ødelegger vifta til skjermkortet Er det nokon som har gjort ei tilsvarande modifisering eller veit om noko linkande? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ka-svisj. Se linken i signaturen min, blir noe av det samme. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ka-svisj. Se linken i signaturen min, blir noe av det samme. Den ideen vil funke, men skal barnefingre værnes er det lurt å feste et plexi hus rundt som er perforert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå