Pandemonium Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Hei! Jeg gikk til anskaffelse av en nydelig Acer Ferrari 4000 i sommer, svei av mesteparten av alt jeg har av penger på den. Alt i alt er den nydelig, MEN, og det er et ganske stort men. Lydkortet begår selvmord. Når jeg spiller eller hører på musikk samtidig mens jeg surfer går lyden opptil ca 3 ganger så fort som den egentlig skal gjøre. Jeg begynner å se meg grundig lei på dette problemet. Jeg har prøvd å oppdatere lydkortdrivere og alt, men ingenting har funka. Lyden løper fortsatt som om dommedag er i hælene. Hjelp, værsåsnill... Endret 9. oktober 2005 av Unyttig Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Noe pitch eller no' sånt som er på i lyddriverne? Sjekket det? Hvis ikke, sjekk det! Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvordan sjekker jeg dette? Får beklage min dumhet, er ikke helt utdannet innen dette. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hm. Litt usikker selv. Ligger vel under kontrollpanel, så kan du undersøke litt der. Noen med ferrarri laptop som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå