Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg visste at det fantes mange syke folk der ute, men dette er da virkelig over streken. Er dette morsomt? Nei. Tragisk? Ja. Lenke til kommentar
Aas Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 haha, fyfaen å latterkrampe jeg sitter med nå.. *knis* Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vel...jeg sitter ikke akuratt og ler meg ihjel Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Halve moroa er alle de som skal være så politisk og moralsk korrekte at de ikke kan le av denne saken. Innerst inne dør de av latter, men tør ikke innrømme det! :!: Lenke til kommentar
Aas Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 det verste er vel at de fleste av dere ikke oppfatter hva som er morsomt ved saken... det er TRAGISKT det... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Og hva er morsomt? leet omkomne i et jordskjelv? Joda, kjempegøy. De ble pwnd Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Og hva er morsomt?leet omkomne i et jordskjelv? Joda, kjempegøy. De ble pwnd HAHAHAHAHAHA! oh min gud! stopp værsåsnill *hikste* Den der var grizemorsom! :!: Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Og hva er morsomt?leet omkomne i et jordskjelv? Joda, kjempegøy. De ble pwnd HAHAHAHAHAHA! oh min gud! stopp værsåsnill *hikste* Den der var grizemorsom! :!: rofl! Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hæhæ, litt stygt å le men uansett. =) I r teh 34r7hqu4k3, fl33 ! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hæhæ, litt stygt å le men uansett. =)I r teh 34r7hqu4k3, fl33 ! Haha.. klarer ikke slutte å le. :!: Men jeg anbefaler at du enten sletter den leet-speaken eller setter en oversettelse i parentes ved siden av. Om Moderator-gestapo ser det der blir du utestengt fra forumet i en uke... minst. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Tror jeg ler meg ihjel. Hva er det som er morsomt med katastrofer? Det finnes absolutt ikke noe morsomt med at tusenvis av mennesker dør, uansett hvilke "tall" som er med i bildet. At dere syns 1337 mennesker dør er artig pga. en "jeg prøver å være kul" skrivemåte, er latterlig. Sier kanskje litt om deres fysiske? og metale alder. Skam dere! Endret 9. oktober 2005 av Nosferatu Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vår "fysiske" alder? Dagens! Det sa kanskje litt om din "psykiske" alder? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vår "fysiske" alder? Dagens!Det sa kanskje litt om din "psykiske" alder? Fysiske alder er den reelle alderen, psykiske alderen er hvor gammel man oppfører seg som. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vel... Jeg syns nå folk i alle aldere kan le av denne saken! *ler enda* :!: Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Fantastisk. Like fantastisk som avataren din HMaster! Den var genial! Jeg har så seriøst latterkrampe nå.. må.. skrive...i..forum... klarer ikke... slutte... le... auauaua! :!: Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hehe.. dro på smilebåndet nå.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Halve moroa er alle de som skal være så politisk og moralsk korrekte at de ikke kan le av denne saken. Innerst inne dør de av latter, men tør ikke innrømme det! :!: Word! Litt svart humor har da aldri skadet noen. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Litt svart humor har da aldri skadet noen. Men ironisk nok dreier svart humor seg om at folk blir skadet! :!: hehe Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Dette var artig. Hvis jeg kunne velge hvordan jeg skal dø, så vil jeg dø med 1336 andre. Selvmordspakt( ), anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg