Mogge_ Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Deilig med vannkjølt harddisk? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Noen som har prøvd c system pumpa de selger på coolnsilent? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Takket være hyggelig tysker har jeg handla den laing pumpa med tank på fra watercool.de + northbridgekjøler til mitt nforce4 kort. Skal legge inn en liten kommentar ang. de når jeg får de om en ukes tid sånn omtrent. Håper på suksess ang pumpa da jeg ikke er happy med den watercool 1000 literssaken jeg har nå. Tar alt for mye plass! *håpe på et bedre pumpeliv om en uke eller to* Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg har nå bestilt meg den c system pumpa de selger på coolnsilent, så jeg skal legge ut min mening etter at jeg har fått testa den.. Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg har nå bestilt meg den c system pumpa de selger på coolnsilent, så jeg skal legge ut min mening etter at jeg har fått testa den.. 5252812[/snapback] jeg er kjempefornøyd med denne... etter å ha hengt pumpa opp, hører jeg ikke annet enn hjernebarken som knirker om jeg slår av viftene... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Vet noen om en god, stillegående pumpe (gjerne 12V ) som har god ytelse? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 c system pumpa skal være bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå