MemorX Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei, Nå som jeg har kjøpt meg bærbar pc, trenger jeg også et ekstra batteri. Ser at disse koster rundt 1000- 1400 kr på dell.no. Siden dette er min første bærbare, har jeg veldig liten peiling på slike komponenter, og tilbehøret. Det jeg lurer på er om det finnes alternativer til disse originale batteriene, slik som til mobiltelefoner. Selv tror jeg det er ganske usannsynlig, men det er jo verdt et forsøk å spørre. Et skikkelig alternativ må jo være like sikkert som et originalbatteri, ikke no sånn som de falske nokia-batteriene uten overspenningsvern. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 har sett etter det selv, men fant ingenting av interesse, derfor kjøpte jeg meg nytt batteri fra dell for ikke så lenge siden (det er et sony batteri), betalte 1200 inkl frakt. dell500m Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ebay er alltid en mulighet hvis du vil spare penger. Og du finner nok av originale deler til Dell på Ebay. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er det mulig å fikse slik at man kan stappe et batteri inn i CD-rom slotten på I6000? Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er det mulig å fikse slik at man kan stappe et batteri inn i CD-rom slotten på I6000? nei etter det jeg har lest er det ikke mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå