SuperPjokkeN Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen som vet om en distro som automatisk installerer fglrx drivere og aktiverer direct rendering under installasjon? Hadde vaert supert om det hadde vaert et Debian basert system. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Tja, mephis har vel dette? Jeg ville derimot anbefalt deg ubuntu breezy med Easy Ubuntu (installerer multimedia, direct connect, fglrx etc.etc. med et GUI-vennlig interfce) Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Hmm mephis har jeg prøvd, og ble ikke særlig glad. Men breezy har jeg liggende en CD av her. Tenker jeg prøver det jeg=) Takk Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Forresten, Hvor får jeg tak i Kubuntu breezy om den da finnes? Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Fungerer fortsatt ikke med easy ubuntu heller, havner i terminal etter restart av X Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vent til Ubuntu breezy kjem som final, og så ventar du til det dukkar opp ein enkel og grei guide på ubuntuguide/ubuntuforums Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 hehe kunne tengt meg 3D aksellasjon før det da:) Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nå har jo ATI-driverne blitt mye lettere å installere (en *.run fil), så integrerte fglrx-drivere er ikke et must lenger. Dessuten, man vil jo til enhver tid bruke de nyeste driverne uansett for bedre ytelse og stabilitet. Windows kommer f.eks. ikke med hverken Catalyst (ATI) eller ForceWare (nVIDIA) drivere integrert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå