Åsmund Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei. jeg har ca 15 kløende stikk fordelt på to ben. Kan dette være mygg eller er det mer sansynlig at det er fulelopper? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ville tro det er fulelopper har du katt eller hund eller noe? da er det hvertfall sansyling at det er det litt kaldt for mygg nå Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 har katt,, men den er ikke i senga,,men de har vel finni seg veien dit da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Myggen er død, så det er nok fuglelopper eller noen andre irriterende parasitter/insekter. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 er nok katta som har sniki seg inn der da gitt (gla jeg har en høy seng katta ikke kommer oppi jeg ) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 er nok katta som har sniki seg inn der da gitt (gla jeg har en høy seng katta ikke kommer oppi jeg ) tro meg, den kommer seg oppi der hvis den vil Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg tror det kan være de kjøttetende zombie-virusene som er ute og går om dagen! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Sikker på at du ikke mener _MIDD_ ? og ikke mygg? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Sikker på at du ikke mener _MIDD_ ? og ikke mygg? Midd er utrolig små, så de lager ikke stikk. Du kan få røde og kløende merker av det, men da er det bare å riste ut jævelskapen ved å riste lakenet. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Sikker på at du ikke mener _MIDD_ ? og ikke mygg? Midd er utrolig små, så de lager ikke stikk. Du kan få røde og kløende merker av det, men da er det bare å riste ut jævelskapen ved å riste lakenet. Nå begynte det plutselig å klø på rumpen min... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 ehhh......har du dame i senga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå