:---{D Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 En kjærste og et problemfritt liv. Slenger meg på den. 4975519[/snapback] Et helt problemfritt liv er jo meningsløst. Alle valg er problemer og livet består av valg. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 There is nothing quite as wonderful as money!There is nothing quite as beautiful as cash! Some people say it's folly, but I'd rather have the lolly, With money you can make a splash. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Stæsj til bilen (om den overlever vintern).. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 penger til å betale forsikringa på bilen min.. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Baby i magen Det ønsker jeg meg og 4983528[/snapback] så søtt -- ønsker: -stille datamaskin. -en sånn strøm forlengiskabel så jeg får lyd fra høytalerne mine -gode karakterer (lover godt hittil, syns jeg da). -penger -to sånne 250gb harddisker (samsung sine stillestille harddisker:) ) -alkohol avgifter -> ned -hvis ikke det over, så ønsker jeg meg masse sånt -et eget hus der jeg kan bestemme og gjøre hva enn jeg vil -en fin stoor amp og kabinett til gitarn -lian-li kabinett (siden mitt stacker kabinett er ødelagt ) -en fin julaften -få solgt mine to disker (500gb tilsammen) -et fint liv med alle 10 fingre og 2 ben intakt -også et liv uten bekymringer for å bli for stor. (spise så mye kebab man vil) -penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå