LarsP Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Film og klær. Å kjøpe filmer til deg er ikke akkurat en enkel oppgave, eller? Joda: http://www.imdb.com/chart/bottom Har snart alle de filmene. WHAT NOWZ!??! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Realistisk: Penger Urealistisk: Amerikansk bil + bensinpenger Endret 9. oktober 2005 av Pels Lenke til kommentar
EJN Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 iPod Nano, Sony PSP, penger og kanskje en ny mobil. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Roland Cube 30 og mikrobølgeovn med crisp/grillfunksjon. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Penger. Har nesten vokst fra gaver. Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 xbox 360 ny mobil +++++++ Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 The Reprise Collection av Frank Sinatra Digitalkamera Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Tja, realistiske ønsker: -Ny kamerabag til speilreflekskameraet mitt -Penger Urealistiske ønsker: -At en rik onkel betalte huslånet og studielånet mitt -At Steinar, en kompis med en norskregistrert Nissan Skyline R33 skulle pakke inn bilen sin og gi den til meg. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Roland Cube 30. Bedre øvingsamp finnes der ikke. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 jeg ønsker meg skikkelig bokseutstyr...... trenger nytt nå, men jeg har dessverre ikke penger.......... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er jeg den eneste som ikke liker julen? Eneste positive er maten og ferien. Jeg vil aller helst sitte hjemme med litt pinnekjøtt og se en film Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Film og klær. Å kjøpe filmer til deg er ikke akkurat en enkel oppgave, eller? Joda: http://www.imdb.com/chart/bottom Har snart alle de filmene. WHAT NOWZ!??! haha! så ikke at det stod bottom 100 først . trodde det var din liste ^^ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Penger Penger Penger Penger Penger Bærbar pc (fra meg til meg) .... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Forresten, jeg har lyst på justèrbar skråbenk med vekter og stenger. :-D Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 1. Alkohol holdige drikkevarer 2. Nytt HK og CPU 3. Jakke 4. Klær generelt 5. Penger (who doesn't?) Lenke til kommentar
simerix Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 * money money money! Its so funny! * Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 * money money money! Its so funny! * Trodde marxister ikke likte penger. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Gavekort på platekompaniet! Nytt skjermkort til Oblivion! Lenke til kommentar
runela Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 En kjærste og et problemfritt liv. Slenger meg på den jeg og. Bortsett fra at jeg allerede har kjæreste Men mer det med et problemfritt liv Og så kunne jeg ønske at jeg vart ferdig med dette skoleåret og kunne komme tilbake til heimbyen der dama bor og kunne vite at jeg hadde beståd dette skoleår og fått lælingeplass. Og begynne og leve normalt igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå