Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 - En real size nymfoman playboy-modell. - En gratis rep. av bilen min. - Penger - En hamburger - Mer penger - Enda mer penger - Saltmat og søtmat - Og penger - Og gull - En sjørøverfest - En Hei-faderi-og-faderullan-dei - Mora di Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 *Ny 5-knappers datamus - den venstre knappen på den jeg har er litt skranglete, så det blir ofte et "klikk" både når jeg trykker ned og slipper opp knappen. *NMT mobiltelefon fra 80-tallet (må virke) *Sony U-matic videospiller *Plateskifter *Commodore Amiga *Eldre scanner med paralell- eller SCSI-tilkobling (helst et kjent merke, for eksempel HP, må virke) *Videokassetter (alle typer, gjerne brukt) *Videokamera fra midten/slutten av 80-tallet (Beta eller Video8, bør virke) *VHS-videospillere fra slutten av 80-tallet *Video2000-spiller med kassetter *Pentium Pro-PC (med to prosessorer) *Spolebånd (for innspilling) *(Super)Beta HiFi-spiller *Bærbar PC med Pentium 2 eller bedre, 1024x768x65.000 skjerm, CD-ROM og lydsystem. *Suzanne Vega LP-er *HiFi-båndopptaker (4 spor, 3 hastigheter, stereo, 3 hoder, autostopp) *6-sylindret motor til ´82 Mazda 929 *Musikkassetter med CrO2/Type2/"High position"-bånd *Kontroll til Nintendo 64 hvor spaken ikke er utslitt *15-30 watts forsterker som fungerer på 10-14 volt *230V-12V transformator som kan gi minimum 200A kontinuerlig *Plater med 50- og 60-talls rock (alle hastigheter) *Gamle undervisningsfilmer (Beta, VHS og 16mm) *Bilstereo med RDS-radio, autorevers og spoling begge veier (må virke) *Tidsriktig (farge)skjerm til en 386SX/20-PC *Elcaset-spiller *Bærbar platespiller *Tandberg stereokassettspiller fra ca. 1980 *8- og 16 bits Nintendo med spill og kontroller (bør virke) *Philips VideoDisc-spiller *Tandberg Model 1200X båndopptaker (4-spors) *Macintosh med tilhørende skjerm (bør virke) *8-spors spiller og kassetter *Plotter *Sega spillmaskin *16mm filmer *Personsøker (må virke) *Platespiller med tangetial-arm Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hmm... - bærbar pc - kamera - klokke - mye god mat Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg ønsker meg ny el-gitar jeg En Gibson eller Epiphone SG Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 -berbar data -AoE III -Battlefield 2 -Sennheiser pc-150 -høgtalera Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Diamanter og nytt tastatur. edit: helst et tastatur med diamanter på... Endret 9. oktober 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 1. Stol. 2. Harddisk. 3. Andre data-realterte ting. 4. Penger. 5. Kontantkort. Diamanter... Uff. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Realistiske ønsker: - Stanley Kubrick Archives (bok) - Eksternt lydkort og midi-brett til musikkproduksjon Urealistiske ønsker: - Lappen - Bil - Ny gitar (type Ibanez) - Panasonic NVGS400 (videokamera) - Kjæreste Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 - Ny leilighet - Gratis flyttebil og flyttefolk - Ny jobb - Penger - All gjeld blir tilbakebetalt Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Diamanter... Uff. Hva er galt med diamanter? Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 En god LCD-skjerm. BTW, er det ikke litt tidlig? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hmm, det jeg ønsker meg til jul. Bredbånd. Ny PC. Gode karakterer - tvilsomt :\ Moped Er vel ikke så mye egentlig, sokker, slike sokker som jeg bruker nå, gråe, varme sokker Lenke til kommentar
synsing Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Film og klær. Å kjøpe filmer til deg er ikke akkurat en enkel oppgave, eller? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Film og klær. Å kjøpe filmer til deg er ikke akkurat en enkel oppgave, eller? Joda: http://www.imdb.com/chart/bottom Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 - iPod Nano. - Nye twintip ski. - Ny pc. Ikke så mange ønsker enda, men ganske dyre. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Film og klær. Å kjøpe filmer til deg er ikke akkurat en enkel oppgave, eller? Joda: http://www.imdb.com/chart/bottom Jeg ønsker meg nytt sp.refl.kamera. (Har på følelsen av at det må bli til meg, fra meg, men men) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå