appelsinbrus Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hadde litt forhåpninger til dette kortet, ikke alt for store, men bittelitt. Hadde i allefall trudd at demoen til Serious Sam 2 skulle gå nogen lunde glatt på ganske høy oppløsning. Men neida, kan ikke en gang ha antialiasing på når jeg kjører på 1200*1000 (eller hva det er) Lagger som bare det. Skal det være sånn? Har jeg forventet for mye og er dette rett og slett et drittkort, eller er det driverne el.l som gjør det? Endret 8. oktober 2005 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har du prøvd med de nyeste driverne? http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_78.01.html Hvordan er resten av systemet din?, cpu, ram osv. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Kjøpte denne maskina, bortsett fra at jeg skifta ut skjermkortet med et GeForce 6800 LE 128 mb Power Pack og skiftet ut rammen med 2 stk slike Skulle jo funke relativt greit, skulle det ikke det da..? Endret 8. oktober 2005 av appelsinbrus Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Jeg ville ikke hatt noen særlig store forventninger til gull og grønne skoger fra det kortet. I følge denne ytelses tabellen, er jo faktsik 6800LE rangert under 6600GT. (ikke moddet). http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=332246 Endret 8. oktober 2005 av squabbish Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 OK. Crap. Hvordan synes du/dere resten av maskina virker/ser ut da..? Er sånn dual-system-greie på rammen på det hovekortet der, så bytta ut brikken som var med med to andre brikker, som nevnt tidligere, men har bestilt en til av den typen som følger med i pakka og får da 2 gig ram. Det skulle vel holde.. Hovedkortet er vel også helt ok, men hvilket skjermkort burde jeg ha til dette da..? Tenkte jo på det der x800xt, men er ikke det pci-e da..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå