TheOats Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen ganger virker det som omtaler kommer samme dagen som spillet eller før, men jeg har ennå ikke set noen omtale av Far Cry I. Er det bare jeg som ikke følger med eller? Litt off topic: Synes ofte det er litt dumt at det virker som det gjelder å vere først ute med omtaler. Tror det er lurt å bruke en del tid til å bli kjent med spill og la det syngke inn før man bestammer seg for hva man synes å så skrive det. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Du finner mange på denne sida: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/917...asp?q=far%20cry Vist du lurte på når gamer.no kjem med sin omtale, så skal høyrer denne tråden heime under tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Ok, det var Gamer jeg mente ja. Vil du flytte den?? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 done and done Men vet du eller noen andre noe om det snart kommer omtale? Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Regner med du mener Xbox-omtalen, så jeg endret emnefeltet noe. Vår anmelder er så og si ferdig med å teste enspillerdelen av Far Cry på Xbox, men først på fredag fikk vi tilsendt butikkversjonen som også lar oss teste flerspiller over Xbox Live. Det passet ekstra dårlig ettersom vår skribent akkurat kom tilbake fra X05, og må prioritere litt sniktitter derfra. Men omtalen kommer :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå