sjefslappen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har akkurat anskaffet meg ipod nano og sliter veldig med å få denne til å funke. Windows finner den, men ipod updater og itunes gjør det ikke. Får opp melding "ipod-tjenestefeil" når jeg kjører update. Noen som har den fnugg av peiling om hva som kan være galt? Sjefslappen Lenke til kommentar
sjefslappen Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Ser nå at denne skulle vært under MP3-spillere, men venter spent på hjelp. Sjefslappen Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har du lastet ned siste versjon av iPod updater? Bruker du en Mac forresten siden du postet dette under Macintosh forumet? Lenke til kommentar
sjefslappen Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Har du lastet ned siste versjon av iPod updater? Bruker du en Mac forresten siden du postet dette under Macintosh forumet? Bruker PC med XP. Som jeg skrev burde tråden vært et annet sted. Har lastet ned siste verson. Men kommer bare opp Ipod tjenestefeil når jeg starter den. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har du siste versjon av iTunes òg? Vet ikke om de gamle støtter nano. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Får du opp en "Do not disconnect!" melding på iPod'en? Regner med at du bruker USB? Prøvd å resette den forresten? Lenke til kommentar
Noooo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 her har du en liten liste du kan gå igjenom... http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93716 Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå