Christer_gj Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Jeg har en nokia 7610 og har planer om å kjøpe meg et 512mb MMC-kort. Lurte bare på om noen har noen anbefalninger å komme med? Vil f.eks dette kortet fungere greit? Endret 8. oktober 2005 av Christer_gj Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Tror det ikke vil fungere. Det er et RS-MMC kort, ikke et MMC kort. RS-MMC kortene er mindre, så det vil nok ikke passe... Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Tror det ikke vil fungere. Det er et RS-MMC kort, ikke et MMC kort. RS-MMC kortene er mindre, så det vil nok ikke passe... Med RS-MMC følger det ofte med adapter som gjør den til samme størrelse som vanlig MMC. Om dette følger med skal kortet fungere helt fint. edit: Oj, leste ikke at det var 7610 du skulle ha. Da er det RS-MMC du bruker ja Endret 9. oktober 2005 av arehei Lenke til kommentar
Christer_gj Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Ok, fikk undersøkt litt og fant ut at det nettopp var et RS-MMC kort jeg trengte... Så det ble til at jeg bestilte kortet jeg linket til Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Bruker ikke 7610 vanlige MMC kort? Trodde det jeg. Beklager Lenke til kommentar
Christer_gj Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hehe, det er da ingenting å beklage Bruker nok RS-MMC ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå