Gå til innhold

CCX '05 - litt kritikk ønskes

Anbefalte innlegg

God kveld!

Har de siste dagene laget ny hjemmeside til et lokalt dataparty, da de trengte det før neste LAN. Tror jeg begynner å nærme meg det ferdige produktet, men er fortsatt åpen for en del justeringer.

Bildelinkene til sponsorene er ennå ikke på plass, men de vil ikke forandre helhetsinntrykket av siden nevneverdig.

Alle konstruktive innspill mottas med takk :)

LINK

Slakt i vei!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes gråfargen du har brukt som border(?) og bakgrunn var litt for svak. Spesielt for oss som sitter på LCD. Siden ser helt hvit ut med mindre jeg skifter helt vinkel.

Ellers synes jeg siden var fin. Du kunne kanskje lagt inn noen sponsord bilde linker, så hadde det vært lettere å se ;)

Lenke til kommentar
Synes gråfargen du har brukt som border(?) og bakgrunn var litt for svak.

Er meningen at den skal være svak, er det så ille?

Ellers synes jeg siden var fin. Du kunne kanskje lagt inn noen sponsord bilde linker, så hadde det vært lettere å se ;)

Vil bare bli noen nedtonede firmalogoer.

Har ikke laget den forrige siden, og den trenger vel egentlig ikke noe kritikk heller. Den nye siden skal under et skikkelig domene, btw.

Lenke til kommentar

hehe.. AKKURAT samme bilde jeg bruker @ en portal jeg utvikler for noen :D SXC *love*

likte generelt designet, men litt lite farger synes jeg.. den borderen på siden av "contenten" synes litt dårlig.. og bruk en annen font en CAPS tahoma / verdana som overskrifter ;)

ellers helt grei side

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...