jensemil Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei. Et a mine første bilde jeg har lagt ut på nettet. Jeg er helt amatør. Men dette bilde ble jeg skikkelig fornøyd med. Bilde er tatt med canon 350d av min lillebror. Det er redigert i PS. Lagt litt fargeendringer og cropa. Respons? PS: Hvis du virkelig liker bilde, kan du stemme på det etterhvert på Fotokonkurranse her. Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det står vel ikke med klartekst noe sted i konkurransereglene(?), men hvis man deltar i månedskonkurransen med ett bilde så bør man vel ikke legge det ut på bildekritikken i tillegg? Jeg vet ikke hva dere andre (eller Afseth) mener om dette, men jeg mener iallefall at du ikke bør legge ut bildet du deltar med i en ny tråd. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det må da vel være lov å få feedback på et bilde selv om det er i konken? Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Okey. da driter jeg i det. Hater når jeg får dårlig rykte.. Bare slett hele posten administratorer! Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) *lese* hehe Endret 8. oktober 2005 av photoguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg