Opus Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 For ordens skyld, 90' fanger: Lenke til kommentar
mats116 Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Ligner veldig men er ikke lik. Lenke til kommentar
mats116 Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Skjørter lakert og klare til montering Bredding bestilt, skal støpes på.. Ble vist ikke no G60 Plastikk da det tok så lang tid å få. Lenke til kommentar
mats116 Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 GT leppe kom.. Hentes imorra.. Cat killer bestilt. Lenke til kommentar
mats116 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 GT Leppe satt på, lekte litt med den gamle 90 leppa, satte den opp ned og slang på.. Den skal ikke stå på bare for moroskyld for å se hvordan det ble. Spredere montert.. Venter for tiden på breddinga slik at jeg kan få satt på skjørtene.. Hvite blinklys er også bestilt, kommer på tirsdag. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) gratulerer, fin bil. neste gang du legger ut bilde, prøv heller å konverter det til jpg istedenfor gif. Endret 6. november 2005 av freddy85 Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 gif er jo web-basert bilde, lettere og laste ned men har kanskje ikke de samme kvalitetene. Lenke til kommentar
mats116 Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Hehe.. Takk skal du ha. Gif er web basert ja, unødvenig med JPG bilder på en møkkete bil ;P Uansett, skifter hjulager foran -- de klarte ikke sommerfelgene. Breddinga har kommet, kommer vel på i løpet av neste uke. jobber med å få tak i 88 dører, så jeg får sendt den til lakering. Skal hamstre litt tec 7 og sparkel imorra til breddinga. Har også montert på nye parklys pærer kommer bilde i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
mats116 Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Litt bilder Her er bilen satt på bukk og det jobbes med å få av lager huset.. Et bilde av spredere samt de nye led pærene i parklysa. Skjermbredderne har kommet.. Har aldri satt på detta før så det blir morsomt Er ikke sikker på hvordan de skal stå men det finner vi ut Lenke til kommentar
mats116 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Blinklys på plass. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Keep up the good work mats! Slenger ut noen bilder av min meg å min samboers 86 mod golf med 90 fangere å skjermbreddere, noe likt det din bil vil se ut? Nb: vil du ha vinylstickers til bilen din så kan jeg ordne kontakt med en som er VELDIG billig på dette! Endret 16. november 2005 av vincent_vega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå