Gå til innhold

BF2 lukker seg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evt. Bruker du refreshlock elns så bare resetter du Hz'en din der, BF2 vil bare starte om det ikke er noe som forcer den til å kjøre en annen Hz enn det BF er satt opp til.

Høyreklikk på skrivebord -> Egenskaper -> Instillinger -> Avansert

Burde ligge noe Hz greier der et sted om du ser på alle fanekorta. Avhenger også av skjermkortet ditt.

Lenke til kommentar

Har også slitt litt med dette problemet i det siste.. Midt i et game, får BF2 for seg at, nei - nå får det være nok gaming, og så lukker hele spillet seg av en eller annen snål årsak... :hmm:

Ganske irriterende for øvrig...

Edit: Skal prøve å sette ned refreshraten til 60hz, og se hva som skjer etter hvert! Dette må dog testes ut senere i dag, ettersom studiene kaller nå straks...

Skjermkort: NVIDIA GeForce 6800

Endret av OShea
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har også det samme problemet, jeg kjøpte meg BF2 i dag. Jeg gledet meg til å komme hjem for å spille dette iogmed at jeg aldri har prøvd det før og jeg har fått ny internett i dag ( 26mbps ). Men når jeg skal launche programmet kommer det opp Battlefield 2 bildet, så når jeg skal få opp menyen får jeg kun en sort skjerm. så blinker den litt og går tilbake til windows. Jeg prøvde å sette ned hertz'en på 60mhz, men det hjalp lite. Jeg har de nyeste driverne og GeForce Ti 4200.

Etter at jeg fikk problemet har jeg lest på den lille skriften bak på coveret. Under spesifikkasjonene at Battlefield 2 krever et 128mb skjermkort med støtte for 1.4 pixel shader. Battlefield 2 støtter bare følgende skjermkort: og en hel rekke med skjermkort hvor jeg faktisk ikke ser mitt skjermkort. :(

Betyr dette at det er 500 kroner rett i dass? Noen som har noen tips/ triks jeg kan prøve på?

Takk

Lenke til kommentar
Jeg har også det samme problemet, jeg kjøpte meg BF2 i dag. Jeg gledet meg til å komme hjem for å spille dette iogmed at jeg aldri har prøvd det før og jeg har fått ny internett i dag ( 26mbps ). Men når jeg skal launche programmet kommer det opp Battlefield 2 bildet, så når jeg skal få opp menyen får jeg kun en sort skjerm. så blinker den litt og går tilbake til windows. Jeg prøvde å sette ned hertz'en på 60mhz, men det hjalp lite. Jeg har de nyeste driverne og GeForce Ti 4200.

Etter at jeg fikk problemet har jeg lest på den lille skriften bak på coveret. Under spesifikkasjonene at Battlefield 2 krever et 128mb skjermkort med støtte for 1.4 pixel shader. Battlefield 2 støtter bare følgende skjermkort: og en hel rekke med skjermkort hvor jeg faktisk ikke ser mitt skjermkort. :(

Betyr dette at det er 500 kroner rett i dass? Noen som har noen tips/ triks jeg kan prøve på?

Takk

5062827[/snapback]

Kortet må støtte pixel shader 1.4

Lenke til kommentar

hei.

jeg har også dette problemet.

spillet har virket fint på min pc tidligere.men når jeg i dag skulle montere min nye lcd skjerm (samsung 930bf).

skjer dette som nevnes i denne tread.

jeg bruker nå dvi tilkopling kan det ha noe å si.?

dette har jeg prøvd: legge inn ny skjermdriver, nyeste skjermkortdriver.,legge inn bf2 på nytt.lastet ned patche 103.

men det hjelper ikke. :no:

for ordensskyld spillet er org ,det samme er need for speed 2 og det funker helt fint med den nye skjermen.

Lenke til kommentar
hei.

spillet har virket fint på min pc tidligere.men når jeg i dag skulle montere min nye lcd skjerm (samsung 930bf).

dette har jeg prøvd: legge inn ny skjermdriver, nyeste skjermkortdriver.,legge inn bf2 på nytt.lastet ned patche 103.

for ordensskyld spillet er org ,det samme er need for speed 2 og det funker helt fint med den nye skjermen.

5069466[/snapback]

Dette fikser du enkelt.. Du bare sletter profilen din, du har sikkert en crt skjerm som takler mer hz enn din lcd skjerm.

Lenke til kommentar
hei.

5069466[/snapback]

Dette fikser du enkelt.. Du bare sletter profilen din, du har sikkert en crt skjerm som takler mer hz enn din lcd skjerm.

5073390[/snapback]

supert.

sletta profilen og bf2 startet med det samme.

thanx bromz

Lenke til kommentar

Jeg opplever også det samme.

Når jeg starter kommer det første BF2 bildet opp og så blir skjermen svart noen sekunder som normalt, men så kommer jeg bare direkte tilbake til skrivebordet uten noen feilmelding. Problemet oppstod etter oppgradering til ATI Radeon 5-10 drivere (til XP x64). Har forsøkt å legge inn gamle drivere også uten hell. Også driverene som ligger ute på produsentens hjemmeside. Jeg får spilt FarCry (64) uten problemer.

Jeg har et Gigabyte X800 GV-RX80256D skjermkort.

Om jeg kjører EAsy Info får jeg denne informasjonen:

easyinfo6js.th.png

Har ikke sjekket dette tidligere så jeg vet ikke om den har tolket x64 som 2003 server da, men det har iallefall fungert med x64 til nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...