Brakballe Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hehe.. Kanon den ! Men: E kunne godt kuttet ut div. "fuckin" her og der det gjør den litt unødvendig barnslig synes nå jeg men ellers så var det skitbra Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Sant nok! Men 2 banneord for flyten sin del, det måtte jeg koste på meg. Dessuten er jeg barnslig Lenke til kommentar
Choo Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 haha likte sangen kjempegodt! du er god til å synge Lenke til kommentar
donald D Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Denne sangen var bare konge SkyMarshall. Husker fortsatt den tida jeg hadde Raiders of the North på hjernen. Det er liksom wow sangen for meg Endret 11. oktober 2005 av donald D Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja tenkte jeg bare kunne klasse den ut her, siden det ikke er stort andre individer enn meg, mine venner og dere som spiller WoW som har interesse av en sånn sang. Hehe! Men her er den iallefall SkyMarshall Arts - The Paladin Teksten finner dere her: Paladin-teksten! Nok en herlig sang ja (selv om teksten du linker til ikke er HELT lik ) Forøvrig kan det nevnes at Sandegrammatikk og Fredrikstad-dialekt ligner. ^__^ Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 så nice :!: "Why the hell do you roll on cloth, when you're a warrior using plate." det er alt for sant Lenke til kommentar
csboy Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som har link til den andre sangen? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 http://www.whinerz.com/skymarshallarts/ind...ge=sa_downloads Lenke til kommentar
nogard Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 You sir are my hero. Lenke til kommentar
Gjermiss Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 All hail king of the you know what! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Herrejemini! 30 ganger spilt på to dager! Get your own gold and grind and fight, coz' if gotta play the fuckin' game boy, you gotta fuckin' learn to play it right! :!: Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) grei nok, men den slår ikke Pure Pwnage - World of Warcraft is a Feeling edit: imo.. Endret 12. oktober 2005 av sINNsRO Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 grei nok, men den slår ikke Pure Pwnage - World of Warcraft is a Feeling Åjoda det gjør den Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg liker faktisk ikke den sangen jeg, selvom det er skikkelig studioinnspilling. Menmen, får se om Thundgot måker ut den her på WoW-Europe igjen da. Hadde vært moro da! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har fått denne sangen på hjernen, eneste jeg hører på mp3 spilleren. Værste er jo at jeg aldri hører på lignende musikk til vanlig. Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 har 4 sanger som går konstant nå mens jeg grinder: -The Paladin -Outlaws -Sandegramatikk og -Raiders of the north kongebra! stå på! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Har begynt å høre på RotN-sangen selv igjen nå. Vekker gode minner ... *grinde grinde* Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 PURE OWNAGE! Digger låta maks! Må poste på forumet til guildet ja. Holder kvaliteten fra RotN synes jeg, litt for mange stavelser her og der, men du gjennomfører bra! 5/6 på denne fra meg Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Nå er det link til den på wow-europe Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 oOOooOoo Mission accomplished ... igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå