-jH Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ah, knalljobb, SkyMarshall! Skikkelig trøkk på siste refrenget Om, og om igjen... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Haha takker ... koselig koselig OG koselig Også ligger den på WoWNorge.net nå også! Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Fant ikke teksten på sidene dine. Direktelink? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Teksten sto iallefall i første post.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Fant ikke teksten på sidene dine. Direktelink? Ja har ikke kommet så langt som å adde det inn på sia enda. Men her ligger den: -> TEKSTEN <- \o/ Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 YEEEHAWWW! That's some mighty fine singin' you got goin' there boy. Makes this hunter get a bit misty aroun' the ol' eyes *sniffle* Lenke til kommentar
superreven Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Fin sang, men så er jo The Gambler med Kenny Rogers et bra utgangspunkt også da Jeg har prestert og få RotN på hjernen igjen, nå jeg... kom på den da folk nevnte den her i tråden. Og nå går den på tung rotasjon her! Til stor protest fra samboeren min Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Haha, altså RotN ligger fortsatt på mp3spillern min Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 url til RotN? HER! Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du tok den forrige posten min litt feil. Når jeg sa at den ikke var like bra som RotN er det pga at det er beste WoW sangen jeg har hørt. Jeg sa jo også at denne var utrolig bra, så der Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Konge! Mer WoW-sanger fra deg, gutt!! Lenke til kommentar
superreven Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Link til lyrics - RotN? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 @ Zindre- @ superreven: http://www.whinerz.com/index.php?page=lyri...rs_of_the_north Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Er det ok at jeg legger den på mp3 spilleren eller, sitte i timen og høre på denne er bare... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kan gjøre hva du vil med den her gitt ... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Posta den på forumet til guilden Kan poste litt av responsen den fikk. OMG!!!That was the best song ever! ´Hahahhaha ;D So nice! omg HAha easy the best wow song i've heard! will macro a beggars reply now.. get your own gold.. grind and fight! Cause if your going to play the fuckin game, boy... you gonna fuckin learn to play it right! :DDDD:D dd THat song is addicting .. Dont download it.. Save yourself.. <3 the backround music >.< this is easy the most dangerous song in the world, I cant get enough of it, it just goes on and on and on... I need help.. I cant stop playing it.. im afraid.. Til og med raidledern begynte å synge på den midt i Molten Core "You gotta know when to auction it, know when to trade it" Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 SkyMarshall: du skal nok ikke se bort i fra at dette også blir en stor WoW slager Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja det know when to auction it, know when to trade it.. det har jeg nynnet på i hele dag:D Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 @ hele bunten: Det er tydelig at det er nødt til å bli mer sånne låter! Skal vurdere å mekke en låt for alle klassene, hvor man tar alle skavankene og "exploitsa" med den type klasse og spiller litt på det. Hmmm! (jeg synger og nynner på den selv ... så jeg er selvEid som det heter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå