SkyMarshall Arts Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Ja skal prøve å få hosta den på en server som tåler litt trafikk. B-One stengte hele servern min når "Raiders" passerte 13.000 downloads etter å ha florert på fileplanet og wow-europe en stund. Men sånn blir det ikke nå, WoW er ikke like "sykt" som det var ved release lenger ... men takk for responsen da Trodde denne ble litt tam for de fleste jeg ... feil @ Nitrius: Ja synd det gikk som det gikk med Raiders, vi hadde et UTROLIG bra guild der som gjorde WoW-opplevelsen 100 ganger bedre - men så var det dessverre noen som følte seg for gode til å vente på alle andre å skulle starte et "elite"-guild. Så da splittet de hele greia, og alt gikk i vasken. Jeg sa: "HALLO ... dere kommer til å tryne det med en gang. Hvorfor ikke trene opp guildet vårt istedenfor å føle dere overnpå å starte et nytt? Ingen har jo vært i high-end instances enda engang!" ... så da var det ekstra deilig å si:"told you so" når alle guildene de startet tryna! Hehe! Men Raiders ble aldri det samme etter det igjen. Det ble liksom så delt i to, og jeg mistet totalt interessen for å drive det - selvom jeg nesten begynte å grine når jeg oppløste det. Men da har jeg lært til neste gang ... don't trust people you don't know! *finne server* Endret 9. oktober 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Skymarshal, Lyden på mp3'en er ganske lav, kommer det en patch? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Haha ja, har patcha den nå! Skal uploade litt senere ... gammærn har bursdag! *toodles* Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ja skal prøve å få hosta den på en server som tåler litt trafikk. B-One stengte hele servern min når "Raiders" passerte 13.000 downloads etter å ha florert på fileplanet og wow-europe en stund. Men sånn blir det ikke nå, WoW er ikke like "sykt" som det var ved release lenger ... men takk for responsen da Trodde denne ble litt tam for de fleste jeg ... feil @ Nitrius: Ja synd det gikk som det gikk med Raiders, vi hadde et UTROLIG bra guild der som gjorde WoW-opplevelsen 100 ganger bedre - men så var det dessverre noen som følte seg for gode til å vente på alle andre å skulle starte et "elite"-guild. Så da splittet de hele greia, og alt gikk i vasken. Jeg sa: "HALLO ... dere kommer til å tryne det med en gang. Hvorfor ikke trene opp guildet vårt istedenfor å føle dere overnpå å starte et nytt? Ingen har jo vært i high-end instances enda engang!" ... så da var det ekstra deilig å si:"told you so" når alle guildene de startet tryna! Hehe! Men Raiders ble aldri det samme etter det igjen. Det ble liksom så delt i to, og jeg mistet totalt interessen for å drive det - selvom jeg nesten begynte å grine når jeg oppløste det. Men da har jeg lært til neste gang ... don't trust people you don't know! *finne server* Og eg savner å drepe dere. Drepte tilogmed deg engagn faktisk, heilt i starten av spillet. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 skal du i noen ganger starte og spille wow? Lenke til kommentar
Instict Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har ikke hørt den, men rekner med den pwner likemye som rotn Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Sangen eier like mye som de gamle klassikerne dine, bare at techno beatsa trekker litt ned på wow-følelsen:P Du lager vel en slik sang til alle classene? Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Meld deg på Idol og syng den sangen Lenke til kommentar
Irons Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Tøff sang, synd med Rotn, mange av de er hos oss nå iof, hyggelige folk =D Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Tøff sang, synd med Rotn, mange av de er hos oss nå iof, hyggelige folk =D Jeg joiner Credendum i morgen den dag faktisk Er der de fleste jeg kjørte party med er, så fikk innpass igår. Så imorgen betaler jeg kontoen og joiner igjen. Så ser deg der @ ka1ser: Blir jeg hekta igjen er ikke det mye umulig Endret 9. oktober 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Instict Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hva med Shamanen din da? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Horde falt ikke i smak Lenke til kommentar
Walts Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 haha, den sangen eide azz.. satt på den å startet å danse i SW.. fikk med meg bare 6stk.. men det var gøy =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Den kunne ikke helt måle seg med mye av det andre du har lagd, men jeg elska denna også jeg Konge sang Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 konge. men hva er med horde? horde Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 hehe, og der var servern nede? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det funket ikke og laste ned filen Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 glimrende sang V Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Der var whinerz servern oppe igjen ja og ja.. fått dilla på sangen :S hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå