SkyMarshall Arts Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ja tenkte jeg bare kunne klasse den ut her, siden det ikke er stort andre individer enn meg, mine venner og dere som spiller WoW som har interesse av en sånn sang. Hehe! Men her er den iallefall SkyMarshall Arts - The Paladin Teksten finner dere her: Paladin-teksten! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 /clap Har fått sangen på hjernen allerede! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Haha, enda et mesterverk av Shymarshall. /hail The Gambler er også genial. ^_^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) konge! dette skal du ha for! EDIT: du har en fin engelsk Endret 8. oktober 2005 av medlem-77217 Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Elsker sangene dine. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Aaah koselig da Ja nei det var lenge siden jeg har mekka noe spillrelatert. Har ikke gjort det siden Raiders of the North i betaen faktisk, så da var det på tide. Å det er ingenting som slår WoW på noen måter, er nyforelska enda jeg så! Hehe. /bow Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Kjempefin sang! Du har en veldig koselig sangstemme og det passer veldig bra til teksten. =) Terningkast: 6 Endret 8. oktober 2005 av CobraM Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Vet ikke om den kunne måles helt opp til den gamle sangen din, men den var utrolig bra Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Og jeg som akkurat trodde jeg skulle være den første til å være litt negativ, så slo Zindre meg... jeg DIGGET de gamle sangene dine (som Sangen om meg, Raiders of the North og The Horns..) Denne var så som så... men stå på, mekk mer! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Takk CobraM, du har koselig avatar - så da er det liksom greit. Bra dere sier meninga deres:) Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Du rocker SkyMarshall! Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Nice, da har jeg noe og høre på resten av kvelden... Kul sang ja N1 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jo nei ja neida, sådet ... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Den sangen var veldig bra! Endret 9. oktober 2005 av Pycnopodia Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nice. Du må få den hostet en annen plass så vi kan få linket den på wow forumene. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ja, klart, opp på wow-forumene! Denne har allerede fått kultstatus Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Konge sang dette slik som alle de andre sangene. Husker fortsatt den gode tiden i Rotn, synd det gikk som det gikk. Men uansett, du burde fortsette slik som dette å lage fler sanger som handler om WoW, konge dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå