astroleif Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hva finnes det egentlig av tilleggs-pakker til wipeout pure? noen som har oversikten? og hvor finnes de? Endret 8. oktober 2005 av astroleif Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Viss du sjekker ut yourpsp.com, ligger det offisielle pakker der. Lenke til kommentar
astroleif Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Der ligger bare Gamma og Delta. i tillegg finnes Classic, det er her jeg er litt undrende... det virker som det finnes flere classic-pakker!? Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har du sjekka ut den her linken? To download Gamma packs for Wipeout Pure, players can go online through their PSP from a HotSpot or wireless router and access Wipeout Pure's Downloadable Content feature from inside the game. They can also log onto www.wipeoutpure.com from a PC, download Gamma Packs to the hard drive, and then upload them right to their PSP through a USB cable. Lenke til kommentar
astroleif Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Gamma pack 3! jeg har ikke sett nr 2 engang! lurer på om det finnes egne pakker for us versjon? begynner å bli ganske så frustrerende dette Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Vel det er samme innholdet i europeiske og amerikanske pakker. Edit: Eller nei, det ser ut som at på det norske sida er det ein puma pakke som ikkje er tilgjengelig på den amerikanske sida. Noken pakka er slått sammen. Ja, det er frustrerande med sånt rot! Endret 8. oktober 2005 av Plopix Lenke til kommentar
RIKARD33 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvet ikke om jeg kan skrive innlegget mit her eller om jeg burde ha lagt et nytt emne?. Men jeg har vært inne på yourspsp.com for å laste ned nye spilldeler til Wipeout Pure. Problemet er at,etter at jeg har regisrert meg og skal laste ned,så for jeg en feilmelding i fra microsoft om at det er feil bruker grensesnitt og at derfor kan jeg ikke laste ned til dataen min! Har nyeste versjon av internett explorer,men kun er 56k,modem Noen som har en løsning? Vil jo gjerne ha nye oppdateringer til WipeoutPure ... Lenke til kommentar
astroleif Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 så vidt jeg forstår brukes det et java-program for å laste ned -og innstallere pakkene på minnekortet dit, så du må ha støtte for java i nettleseren samt koble til psp`en. Alt går automatisk så du trenger bare trykke knappen for å laste ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå