Weezel Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har oppgradert min k750i til w800i, og prøver å koble den til pc'en med den medfølgende USB-kabelen. Jeg prøvde den ikke før jeg oppgraderte, så jeg vet ikke om dette problemet kom av oppgraderingen, men når jeg plugger den i, får jeg meldingen; "En av USB-enhetene som er koblet til datamaskinen, har hatt en feil og Windows kjenner den ikke igjen". Noen som vet hva dette skal bety? Jeg har prøvd både med k750i og w800i USB drivere fra sonyericsson.com uten hell. -Nicolai Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har hørt at ved oppgradering fra K750i til W800i fungerer ikke USB-kabalen lenger. Det er en av grunnen til at jeg selv ikke har oppgradert min K750i. Vet ikke om det går an å få gjort noe med dette... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har hørt at ved oppgradering fra K750i til W800i fungerer ikke USB-kabalen lenger. Det er en av grunnen til at jeg selv ikke har oppgradert min K750i. Vet ikke om det går an å få gjort noe med dette... Er det sant? Jeg har tenkt til å oppgradere min også, men burde jeg ikke? Siden at USB-kabelen ikke vil funke? Uansett, har noen link til et sted der man kan oppgradere til W800i? BTW, litt mange spørsmål. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har oppgradert min k750i til w800i, og prøver å koble den til pc'en med den medfølgende USB-kabelen. Jeg prøvde den ikke før jeg oppgraderte, så jeg vet ikke om dette problemet kom av oppgraderingen, men når jeg plugger den i, får jeg meldingen; "En av USB-enhetene som er koblet til datamaskinen, har hatt en feil og Windows kjenner den ikke igjen". Noen som vet hva dette skal bety? Jeg har prøvd både med k750i og w800i USB drivere fra sonyericsson.com uten hell. -Nicolai Du må laste ned USB driverne for W800 fra SE sine sider, K750i driverne vil ikke fungere lenger om du har oppgradert den til W800i Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du må laste ned USB driverne for W800 fra SE sine sider, K750i driverne vil ikke fungere lenger om du har oppgradert den til W800i Ok, godt å høre. Men laster man ned en SW da fra Sony Ericsson sine sider for og laste over musikk til sin oppgraderte K750i? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du må laste ned USB driverne for W800 fra SE sine sider, K750i driverne vil ikke fungere lenger om du har oppgradert den til W800i Ok, godt å høre. Men laster man ned en SW da fra Sony Ericsson sine sider for og laste over musikk til sin oppgraderte K750i? Har ikk3 selv prøvd, men siden K750i blir gjenkjent som w800 burde den funke ja,veit ikke om dne er mulig å laste fr SE sine sider, følger iallefall med cd på w800 Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Bare last ned driverne fra sonyericsson det funker som f Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Unlock.no oppgraderer bl.a. K750i til W800i. Så vidt jeg vet. Men jeg har hørt om flere feil når man foretar dette, men som sagt så tror jeg de her er mest til å stole på. Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg har som sagt prøvd med både k750i drivere og w800i drivere, feilmeldingen som kommer er fordi det "er en feil på enheten" hvilket ikke er en melding man får hvis det bare er driverproblemer svjv. Mulig jeg må ha kabel fra w800i? Høres lite sannsynlig ut, men men.. Var gsmteknikk.no jeg benyttet meg av hvis det har noe å si Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har du lasta ned alle driverene som denne http://www.sonyericsson.com/downloads/D750..._USB_driver.zip og denne http://www.sonyericsson.com/downloads/W800_Modem_Scripts.zip og denne http://www.sonyericsson.com/downloads/W800...USB_Drivers.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå