Eike_Oak Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg skal gå til innkjøp av ny telefon som skal brukes blant annet som modem til laptopen min. Har da endt opp med Siemens SXG75, men det jeg lurer er folkets meninger og forhåpninger til denne telefonen ? Bør jeg forhåndsbestille telfonen med en gang eller burde jeg vente i håpet om en test ? Hva vil telefonen koste med 3G abo fra netcom sitt 3G nett? Binding ingen hindring Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg ser selv frem til denne telefonen. Kan dog ikke si så mye om den, bortsett fra at specsa ser uffatelig bra ut! 128mb internminne er en av tingene som jeg synes er best, samt at denne har så å si "alt"!! Allikevel ville jeg ventet med å evt kjøpe denne til det kommer en test eller prewiev av telefonen. Det er egentlig liten vits å forhåndsbestille, ettersom du helt sikkert får tak i denne med en gang den slippes ut. Da kan du også velge det stedet som har best pris og raskest levering! Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg sitter å venter på en test selv... Men har stor tilltro til Siemens! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Spm er når den kommer. Verserer diverse rykter om over nyttår osv. Men den er jo registrert i varelager på butikker her og der. Så vi får krysse fingrene og håpe den kommer i løpet av de neste 2 ukene. Men på Siemens/BenQ sine sider står det jo klart og tydelig: Offered in the “metallic white” and "metallic black" color, the SXG75 will be available in October 2005. AKIRA Endret 16. oktober 2005 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Denne tråden er feilpostet. Les følgende tråd for informasjon om de ulike forumseksjonene: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=481821 Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg