Wipeout Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Kanskje ikke like morsomt for alle, men det får nå stå sin prøve Hva er du hvis du tar biskop Rosemaire i toern? Svar: Bakerst i Køhn Lenke til kommentar
csboy Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hva er 30cm langt og får kvinner til å gråte? Svar: Krybbedød Ja, jeg vet den er stygg.. 5078590[/snapback] Jeh skjønte den ikke Kan noen forklare meg er så nyskjerrig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hva er 30cm langt og får kvinner til å gråte? Svar: Krybbedød Ja, jeg vet den er stygg.. 5078590[/snapback] Jeh skjønte den ikke Kan noen forklare meg er så nyskjerrig 5119079[/snapback] krybbedød er en dødfødt unge. han mente da at en dødfødt unge får kvinner til å gråte. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hva er 30cm langt og får kvinner til å gråte? Svar: Krybbedød Ja, jeg vet den er stygg.. 5078590[/snapback] Jeh skjønte den ikke Kan noen forklare meg er så nyskjerrig 5119079[/snapback] krybbedød er en dødfødt unge. han mente da at en dødfødt unge får kvinner til å gråte. 5119887[/snapback] Krybbe død er ikke en dødfødt unge, det er hvis ungen dør i krybba si. Foreksempel hvis den sover. Og det er overhodet ikke noe og lage vitser om eller spøke med. Storebroren min kunne ha verdt 18 år. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 "Samling av næsty vitser" Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 There was a young girl who lived up in the hills of Tennessee. She was about to turn sixteen, and couldn't wait to get her driver's liscense. She had been subjected to much ribbing from her older brother, telling her that she was too dumb to get her liscense. When the big day came around, she passed the test with flying colors. She rushed home and asked her father if she could use the car that night so she and her friend could go in to town where all the cool kids were at. The father said, "Sure honey, but you'll have to give me a blow-job first." Wanting to go to town real bad, she agreed. As she went down on her father, she suddenly jumped up an said "Dad your dick tastes like shit" Oh yea, her father replied, "I forgot, your brother's got the car tonight." Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 dæven, den var.... nasty Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hvorfor snorker menn når de ligger på ryggen? Fordi bjellene faller ned over rumpehullet og stenger for ventilasjonen. Dette er en sann historie som skjedde på Harvard universitet. I en biologiforelesning holdt professoren et foredrag om mannens sæd, og snakket blant annet om glukoseinnholdet da en av de kvinnelige førsteårstudentene rakte opp hånda og spurte -Hvis jeg forstår deg riktig, så sier du at sæden inneholder like mye glukose som sukker? -Det er riktig, svarte professoren og viste til noen plansjer med statistisk informasjon. Den samme jente strakte hånda nok en gang i været og spurte -Hvis det stemmer hvorfor smaker det da ikke søtt? Etter en lang trykkende stillhetbrast hele forsamlingen ut i latter. Den stakkars jenta blir knallrød da hun forsto hva hun hadde sagt og gjort. Hun pakket sammen tingene sine i en fart og stormet ut av forelesningssalen. Idet hun forsvant ut døra svarte professoren tørt uten å lee på en mine -Det er fordi smaksorganene for søthet sitter på tungespissen og ikke langt nede i halsen. Lenke til kommentar
csboy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hva er 30cm langt og får kvinner til å gråte? Svar: Krybbedød Ja, jeg vet den er stygg.. 5078590[/snapback] Jeh skjønte den ikke Kan noen forklare meg er så nyskjerrig 5119079[/snapback] krybbedød er en dødfødt unge. han mente da at en dødfødt unge får kvinner til å gråte. 5119887[/snapback] Krybbe død er ikke en dødfødt unge, det er hvis ungen dør i krybba si. Foreksempel hvis den sover. Og det er overhodet ikke noe og lage vitser om eller spøke med. Storebroren min kunne ha verdt 18 år. 5120109[/snapback] Da skjønte jeg den egentlig hele tiden. Det var bare at jeg ikke så noe humoristisk med den Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvorfor snorker menn når de ligger på ryggen?Fordi bjellene faller ned over rumpehullet og stenger for ventilasjonen. Dette er en sann historie som skjedde på Harvard universitet. I en biologiforelesning holdt professoren et foredrag om mannens sæd, og snakket blant annet om glukoseinnholdet da en av de kvinnelige førsteårstudentene rakte opp hånda og spurte -Hvis jeg forstår deg riktig, så sier du at sæden inneholder like mye glukose som sukker? -Det er riktig, svarte professoren og viste til noen plansjer med statistisk informasjon. Den samme jente strakte hånda nok en gang i været og spurte -Hvis det stemmer hvorfor smaker det da ikke søtt? Etter en lang trykkende stillhetbrast hele forsamlingen ut i latter. Den stakkars jenta blir knallrød da hun forsto hva hun hadde sagt og gjort. Hun pakket sammen tingene sine i en fart og stormet ut av forelesningssalen. Idet hun forsvant ut døra svarte professoren tørt uten å lee på en mine -Det er fordi smaksorganene for søthet sitter på tungespissen og ikke langt nede i halsen. 5123270[/snapback] Vri seg i latterkrampe Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvorfor snorker menn når de ligger på ryggen?Fordi bjellene faller ned over rumpehullet og stenger for ventilasjonen. Dette er en sann historie som skjedde på Harvard universitet. I en biologiforelesning holdt professoren et foredrag om mannens sæd, og snakket blant annet om glukoseinnholdet da en av de kvinnelige førsteårstudentene rakte opp hånda og spurte -Hvis jeg forstår deg riktig, så sier du at sæden inneholder like mye glukose som sukker? -Det er riktig, svarte professoren og viste til noen plansjer med statistisk informasjon. Den samme jente strakte hånda nok en gang i været og spurte -Hvis det stemmer hvorfor smaker det da ikke søtt? Etter en lang trykkende stillhetbrast hele forsamlingen ut i latter. Den stakkars jenta blir knallrød da hun forsto hva hun hadde sagt og gjort. Hun pakket sammen tingene sine i en fart og stormet ut av forelesningssalen. Idet hun forsvant ut døra svarte professoren tørt uten å lee på en mine -Det er fordi smaksorganene for søthet sitter på tungespissen og ikke langt nede i halsen. 5123270[/snapback] Så jævelig bra! *le høyt* Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvorfor snorker menn når de ligger på ryggen?Fordi bjellene faller ned over rumpehullet og stenger for ventilasjonen. Dette er en sann historie som skjedde på Harvard universitet. I en biologiforelesning holdt professoren et foredrag om mannens sæd, og snakket blant annet om glukoseinnholdet da en av de kvinnelige førsteårstudentene rakte opp hånda og spurte -Hvis jeg forstår deg riktig, så sier du at sæden inneholder like mye glukose som sukker? -Det er riktig, svarte professoren og viste til noen plansjer med statistisk informasjon. Den samme jente strakte hånda nok en gang i været og spurte -Hvis det stemmer hvorfor smaker det da ikke søtt? Etter en lang trykkende stillhetbrast hele forsamlingen ut i latter. Den stakkars jenta blir knallrød da hun forsto hva hun hadde sagt og gjort. Hun pakket sammen tingene sine i en fart og stormet ut av forelesningssalen. Idet hun forsvant ut døra svarte professoren tørt uten å lee på en mine -Det er fordi smaksorganene for søthet sitter på tungespissen og ikke langt nede i halsen. 5123270[/snapback] skulle likt å ha han til lærer .....fy faen å kul Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 omtrent som min.. snakker åpent om alt mulig rart.. ei jente i klassen er sammen med en på 21 år da.. så spurte han åpent i klassen :Var det vondt første gang? Lenke til kommentar
Fjellape Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Mange bra vitser her her er mine forslag: Why would you wrap a rat in duct tape? So it doesn’t explode when you fuck it. En man går bort til en kvinne på gata som er i følge med barna sine og sier: Hvor gamle er tvillingene? Så svarer hun: Lisa er 12 og Bjørn er 7, hvorfor trodde du at de var tvillinger? Fordi jeg tror ikke på at noen kan ha pult deg 2 ganger. A woman with huge breasts was out for a walk when she was jumped by a man holding a gun. When he motioned for her to take off her blouse, she warned him he'd regret it, but he insisted. Next he made her take her bra off, and when a giant set of tits popped into view he began to get incredibly excited. "Take your skirt off," he demanded, ignoring her warnings that he leave off. So, off came the skirt, and then the panties, revealing an equally huge pussy, green and slimy and swarming with bugs. Shocked and repelled, he stepped back and dropped the gun to the ground. Grabbing the gun, the woman pointed it at him, smiled broadly, and commanded, "Eat Me." Kunne fortsatt men fant ingen bedre men men, syns disse var ganske morsomme Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Fant endel bra vitser nå så poster en 4 stk 1: A drunk walks into a biker bar, sits down at the bar and orders a drink. Looking around, he sees three men sitting at a corner table. He gets up, staggers to the table, leans over, looks the biggest, meanest, biker in the face and says: "I went by your grandma's house today and I saw her in the hallway buck naked. Man, she is one fine looking woman!" The biker looks at him and doesn't say a word. His buddies are confused, because he is one bad biker and would fight at the drop of a hat. The drunk leans on the table again and says: "I got it on with your grandma and she is good, the best I ever had!" The biker's buddies are starting to get really mad but the biker still says nothing. The drunk leans on the table one more time and says, "I'll tell you something else, boy, your grandma liked it!" At this point the biker stands up, takes the drunk by the shoulders looks him square in the eyes and says, "Grandpa, go home, you're drunk! 2:An 80-year-old man went to his doctor for his quarterly check-up. The doctor asked him how he was feeling and the 80-year-old said "Things are great and I've never felt better. I now have a 20 year-old bride who is pregnant with my child. So what do you think about that?" The doctor considered his question for a minute and then began. "I have an older friend, much like you, who is an avid hunter and never misses a season. One day when he was setting off hunting, he was in a bit of a hurry and accidentally picked up his walking cane instead of his gun. As he neared a lake he came across a very large male beaver sitting at the water's edge. He realised he'd left his gun at home and so couldn't shoot the magnificent creature but out of habit he raised his cane, aimed it at the animal as if it were his favourite hunting rifle and went 'bang,bang'. Miraculously, two shots rang out and the beaver fell over dead. Now, what do you think of that?" asked the doctor. The 80-year-old said, "If you ask me, I'd say somebody else pumped a couple of rounds into that beaver." The doctor replied, "My point exactly". 3:An Australian, over here for the crickets, is offered a 'good time' by a delectable young lady outside Old Trafford. When they get to her flat, he asks if he can rearrange the furniture, to which she agrees. Systematically, he removes every item of furniture from the room. "Well Aussie", she says, "I've never done it like this before!" "Well Sheila, I've never actually had a woman before", he says, "but if its anything like a Kangaroo, you need planty of room!" Og siste 4:Mildred was a 93-year-old woman, particularly despondent over the death of her husband, Earl. She decided she would just kill herself and join him in death. Thinking that it would be best to get it over with quickly, she took out Earl's old Army pistol and made the decision to shoot herself in the heart, since it was so badly broken in the first place. Not wanting to miss the vital organ and become a vegetable and burden to someone, she called her doctor's office to inquire as to just exactly where the heart would be on a woman. The doctor said, "Your heart would be just below your left breast." Later that night Mildred was admitted to the hospital with a gunshot wound to her knee. Sikkert hørt noen av dem før men samme det Ikke så nasty vet, men morsomme og sexuele(?) Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 De fire siste var geniale. :!: Tenkte jeg kunne slenge på noen jeg og: Bonden legger seg i senga ved siden av kona, tar henne på brystene og sier: -Hadde disse vært litt større. så hadde vi ikke hat behov for kua. Kona tar hånda ned under dyna og tar ham på kølla og sier: -Hadde denne her vært litt større, så hadde vi ikke hat bruk for stallgutten. En mann kommer inn på en bar sammen med en apekatt. Han bestiller seg en drink, og mens han drikker hopper apekatten opp på bardisken. Apen tar et glass med oliven og spiser alle sammen opp. Så tar den sitron- og appelsinskivene og sluker dem hele. Apekatten hopper opp på biljardbordet, tar en biljardball, putter den i munnen og svelger. Bartenderen sperrer opp øynene og roper bort til fyren: -Så du det? Så du hva apekatten din gjorde? Den slukte nettopp en av biljardkulene mine! Hel! -Vel det overrasker ikke, svarte mannen, -den spiser alt innen rekkevidde, den lille slukhalsen. Mannen betaler for drinken og biljardkula, tar med seg apekatten og går. To uker senere kommer han og apekatten tilbake. Han bestiller en drink, og apekatten begynner å løpe rundt i lokalet igjen. Idet mannen smaker på drinken, hopper apekatten opp på bardisken, tar et cocktailbær, putter det i rumpa, drar det ut igjen og spiser det. -Æsj! Noe så ekkelt! Så du hva apekatten din gjorde? Den puttet et cocktailbær opp i rumpa før den spiste det! Roper bartenderen til mannen. -Vel, det overrasker ikke, svarte mannen, -den spiser fortsatt alt den får tak i, men etter at den åt den fordømte biljardkula, har den begynt å måle alt først. Hvorfor er gifte kvinner tyngre enn enslige? -Enslige kvinner kommer hjem, ser hva som er i kjøleskapet og går til sengs. -Gifte kvinner kommer hjem, ser hva som er i senga og går til kjøleskapet. Hva skjer når en mann åpner buksesmekken? -Forstanden hans detter ut. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 men etter at den åt den fordømte biljardkula, har den begynt å måle alt først. hahahahahahahahahahaha Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Apekattvitsen 5136884[/snapback] Hahahaha :!: lo sinnsykt mye av den der! Lenke til kommentar
surre Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Det er bedre å tisse på saga, en å sage på tissen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå