Sevenord Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Altså, HVORFOR, viser windows sin måler at signalet er LAVT, dvs ca 1 av 5 søyler, mens det medfølgende programvaren til PCMCIA wlan kortet viser signalstyrke på ca 65 % ? Det virker jo som om det er windows sin måler som er rett, siden internett går ned og blir ustabil når den måleren synker, men hvorfor i huleste viser da den andre måleren GODT over halv styrke? Jeg skjønner Ingenting og begynner å bli ganske forbanna. Utstyret er fra D-Link, 54mbps, AirPlus g+ Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) alle andre måleprogrammer viser at jeg har godt over halvparten av maks signal, på de stedene som windows sin måler viser at det er nesten dødt. Har jeg noen mulighet til å deaktivere windows sitt programvare, mere en å ta bort merkingen for at windows bestemmer innstillingene, i status menyen til wlanet ? Det virker jo nesten som om windows overstyrer det som er de faktiske fakta.. Mulig jeg er LANGT på jordet... edit: TxRaten / hastigheten, er lik på alle måleprogrammene, også windows, men selve signalstyrken er da forskjellig. Endret 8. oktober 2005 av el`satanical Lenke til kommentar
norpreacher Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) høyreklikk "my computer"->manage->services and applications->services->finn "wireless zero configuration" og velg disable. "faktiske fakta"? != "ufaktiske fakta"/"minst faktiske fakta" Endret 8. oktober 2005 av norpreacher Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 høyreklikk "my computer"->manage->services and applications->services->finn "wireless zero configuration" og velg disable. "faktiske fakta"? != "ufaktiske fakta"/"minst faktiske fakta" Jj, enkelt skal det ikke være og formulere seg Meneh, dette hjalp ikke noe, akkurat samme som før :/ Er det normalt at windowsmåleren viser helt andre signalstyrker enn D-Link sitt program, samt NEtwork Stumbler ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå