Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) God kveld Trenger litt kritikk på designet jeg sitter og pusler litt på fra tid til annen når jeg ikke har noe bedre å gjøre Tips, forslag til forbedringer, forandringer, negativt/positivt. Spytt ut EDIT: Klarer aldri å bestemme meg for fargene, forslag? Endret 9. oktober 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 sort mot oransje (stavet jeg det riktig montro) er vakkert, gå får den syntes de grå feltene bak skriften ikke passet inn, tror en såpas tam farve som grå ikke passet med de klare farvene sort og oransje. Og du burde ha større melomromm på innloggings rutene PS. jeg er ikke så mye av en designer enda, så det kan være det jeg sier er helt feil Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Eneste jeg stussa på som utrolig nok ødela litt for siden var en skrivefeil Login knappen Det skrives i et ord. Og det var faktisk mindre pent når det sto i to ord. Ellers var siden fin og simpel. Liker svart,grått og oransje kombinasjon Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Eneste jeg stussa på som utrolig nok ødela litt for siden var en skrivefeil Login knappen Det skrives i et ord. Og det var faktisk mindre pent når det sto i to ord. Ellers var siden fin og simpel. Liker svart,grått og oransje kombinasjon Log in er forresten ikke et norsk ord, så da blir det jo feil uansett ;P Log in er faktisk rett, så det er ikke nøye om man skriver log in eller login. Skrive heller "Logg inn". Ikke noe spesielt å gi kritikk på. En kjedelig border, litt kjedelig tekst og en ganske kjedelig bakgrunnsfarge er ikke noe spess. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Eneste jeg stussa på som utrolig nok ødela litt for siden var en skrivefeil Login knappen Det skrives i et ord. Og det var faktisk mindre pent når det sto i to ord. Ellers var siden fin og simpel. Liker svart,grått og oransje kombinasjon "Log in" blir på ingen måte feil når siden er på engelsk Takk for tilbakemelding alle, jeg syntes også at sort mot orange er digg så det var fint at andre også syntes det Har tenkt å prøve å lage en annerledes header som bilde istedenfor, Verdana som font i header blir litt for kjedelig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 stilig. men enten ta vekk de grå boksene, eller gjør hele bakgrunnen samme gråfarge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Sånn, bedre nå? Endret 9. oktober 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 + Klarere + Ikke så mye bokser - Styggere header Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 + Klarere+ Ikke så mye bokser - Styggere header Headeren ja, stussa litt på den jeg også. Får den ikke helt slik jeg vil, har du noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Prøver meg med ny header som ikke er fullt så bistygg Endret 9. oktober 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Om du kjører simplistisk, hva er vitsen med alle style-greiene i headern? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Om du kjører simplistisk, hva er vitsen med alle style-greiene i headern? Fordi det ble aldri "pent nok" når det var så simpelt i headeren. EDIT: Selv om et design er enkelt gjør det ikke noe om headeren er litt mer "avansert", er tross alt den som er "pynten" Endret 9. oktober 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Prøv med slanke fonter, da vel. Og slankere borders. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Uff. Har ikke lest gjennom de andre kommentarene, men dette er et av de styggeste simplistiske designene jeg har sett noen gang. - Alt for fete border - Rotete! - Samtlige headerforslag kan kalles "butt ugly" - Skitten gråfarge - skal du ha grå/oransj som kombinasjon bør du gjøre denne mørkere - Det går an å gjøre simplistiske design spennende også - dette er bare gørr kjedelig - Ikke pent med innrykkede avsnitt i forhold til subheaderne - Flatt, mangler fullstendig dybde - Uregelmessige marger Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Uff. Har ikke lest gjennom de andre kommentarene, men dette er et av de styggeste simplistiske designene jeg har sett noen gang. - Alt for fete border - Rotete! - Samtlige headerforslag kan kalles "butt ugly" - Skitten gråfarge - skal du ha grå/oransj som kombinasjon bør du gjøre denne mørkere - Det går an å gjøre simplistiske design spennende også - dette er bare gørr kjedelig - Ikke pent med innrykkede avsnitt i forhold til subheaderne - Flatt, mangler fullstendig dybde - Uregelmessige marger Helt enig med Lokaltog altså, grå fargen var ikke noe fin. Dessuten syns jeg oransje-fargen skal være lysere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Uff. Har ikke lest gjennom de andre kommentarene, men dette er et av de styggeste simplistiske designene jeg har sett noen gang. - Alt for fete border - Rotete! - Samtlige headerforslag kan kalles "butt ugly" - Skitten gråfarge - skal du ha grå/oransj som kombinasjon bør du gjøre denne mørkere - Det går an å gjøre simplistiske design spennende også - dette er bare gørr kjedelig - Ikke pent med innrykkede avsnitt i forhold til subheaderne - Flatt, mangler fullstendig dybde - Uregelmessige marger Ikke noe positivt i det heletatt? Webdesign suger EDIT: Rettere sagt; *gi opp* Endret 9. oktober 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er ikke noe vits å gi opp, for jeg har sett noen andre design du har laget og de er veldig veldig bra Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ikke noe positivt i det heletatt? Webdesign suger EDIT: Rettere sagt; *gi opp* heh, toget har bare mensen Prøv på nytt, med noe enklere. Et lyst design, kansje whitespace. Veldig enkelt fordi det er veldig få bilder osv. Innhold i fokus, og det er noe man alltid bør ha. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 OT: Lokaltog hva er det med avataren din? den skifter jo tid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå