Gå til innhold

politi er ikke grei

Trust me

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne at noen sletter denne tråden det er ikke jeg som har skrevet dette her!

jeg må beklage at dere leste dette jeg forstår at dere blir sur når dere leser det.

den som har skrevet det har vridd på det og har skrevet det helt elendig min mestemor vile skrevet det mye bedre!

jeg vet ikke hvordan jeg sletter dette men jeg setter pris på om noen gjør det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du å vennene dine har en stor skytetrang så dra på paintball senter/hall.

der kan dere skyte på hverandre uten risiko og dere får kjenner hvor vondt den stakkars jenta fikk...

jeg må beklage at dere leste dette jeg forstår at dere blir sur når dere leser det.

den som har skrevet det har vridd på det og har skrevet det helt elendig min mestemor vile skrevet det mye bedre!

:roll:

Endret av The_Darkness
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Eier du ikke SKAM! :nei:

(Det var kanskje ikke så lurt å lage denne posten, nei. Du får kanskje litt mer kritikk en du hadde trodd). FORTJENT!.

Jeg var på ett LAN en gang da noen begynte å skyte på meg med softgun. Jeg lå og sov da jeg kjente en stikkene smerte i venstre legg. Jeg så at det de skjøt med var en softgun pistol. Tenk så gøy jeg hadde hatt det hvis jeg plutselig dro frem en MP5 softgun fra soveposen og begynte å skyte på dem. :devil:

Lenke til kommentar

Folkens, les posten hans lengre opp. DET ER BARE TULL. Han har ikke skrevet innlegget in the first place..slutt å ta alt så fordømt seriøst.

Quote,

"Jeg vil gjerne at noen sletter denne tråden det er ikke jeg som har skrevet dette her!

den som har skrevet det har vridd på det og har skrevet det helt elendig min mestemor vile skrevet det mye bedre!"

jeg vet ikke hvordan jeg sletter dette men jeg setter pris på om noen gjør det!"

Det er da ingen vits å stable anklager oppå hverandre når dere ikke gidder å lese mere enn 2 poster av tråden :no:

Man bør skjønne fra første post at dette bare er flamebait.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...