Gå til innhold

politi er ikke grei

Trust me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble nesten litt sur når jeg leste dette, blir irritert av småunger som ikke tenker over hva dem gjør..

Du burde hvertfall slutte å henge med de vennene dine som leiker med softgunnene, tror ikke de er så bra for deg å omgås med..

Politiet skal vel ikke lugge og sånt, men nå er det ikke mye man kan si om dette uten å ha hørt storyen fra begge sider(politiets side).. Det å løpe fra politiet når man har en mp5(selvom den er ikker er ekte) er idiotisk å rett og slett farlig!

Lenke til kommentar

Å skyte på en jente!?

Jeg håper a og b blir anmeldt og får en straff som fortjent, uansett hvor mye "lek" det var. Ingen normale personer løper rundt med softgun og skyter på ufrivillige folk, jeg håper de får en real omgang fra foreldrenes side og samfunnstjeneste. Det siste der hadde vært litt gøy å følge med på. :)

Lenke til kommentar
Null rettigheter stemmer nok ganske bra.

Ta å rull inn puppen da. Selvsagt har man rettigheter. Selv de NOKAS-tiltalte har rettigheter. Hvis du ikke vet svaret på trådstartes spørsmål, så ikek skriv noe. Dropp i det minste moralpreken og følelsesladde "null rettigheter"-taler.

Herregud da, regner med du skjønte hva jeg mente :roll:

Selvfølgelig har de rettigheter, noe trådstartet sikkert også vet.

Men, fikk intrykk av at han mente at politiet ikke kunne gjøre det de gjorde,

noe som er helt på bærtur å tro. Og, når man holder på slik kan jeg ikke tenke meg

en moralpreken skader :thumbup:

Lenke til kommentar
For noen måneder siden var det en 2 år gammel jente, som ble drept i skotland etter at en 19 åring skøyt henne i hodet, fra sitt eget vindu med et luftgevær :( Sjuke folk.

:cry:

Seriøst, jeg blir så utrolig lei meg når jeg leser sånt.. Noen folk fortjener seriøst ikke å leve på denne jorden, når de skal gjøre livet så jævlig for andre.

Lenke til kommentar

Beklager folkens Person A har skrevet dette innlegget ikke meg. nå har jeg byttet passord så nå er det bare meg som vet det jeg vil også si at jeg hadde ikke softgun men meg, de andre hadde, jeg hadde ikke noe med saken å gjøre det er person a som skrev dette innlegget for å ta hevn for at jeg fortalte det som var sant til politiet. beklager at dere leste dette innlegget!!

Mvh Trust me

Lenke til kommentar

Seriøst, når sånne folk løper rundt, ønsker jeg at jeg hadde vært der så jeg kunne jult de opp og skutt de i øret med sitt eget softgun.

Dere har seriøst problemer hvis dere plutselig finner ut at dere skal skyte en jente for morroskyld.

Synd politiet ikke ga dere mer juling. :mad:

P.S: Gratulerer med en av verdens dårligste og lengste unnskyldningssetninger.

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

Da jeg var ung skøt vi på hverandre med CO2-pistoler.

Ja, det svei som faen, men det er jo bare litt uskyldig moro.

Om guttene her vil gi uttrykket "skjørtejeger" en ny mening, så la dem.

Bare ikke ta vekk den røde tuppen på softguns, slik at de ser autentiske ut. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...