Gå til innhold

politi er ikke grei

Trust me

Anbefalte innlegg

jeg og to andre personer (a) og (b) gikk rundt med softgunn for en stund siden. han ene gutten(person a) hadde en mp5 og kjøt på en jente som var langt unna han holte inne avtrekkeren helt til det var tomt for skudd (50 magasin) etter det så løp vi.

etter 20 min så så vi purker som kjørte rund og rundt området men vi glemte det fort. så stod vi guttene og snakket sammen mens flere sevile men (som vi ikke viste var sevile)som gikk forbi oss med hunder og en jogger som var sevil politi paserte oss

så kjørte det en politibil opp mot oss som vi ikke så for bilen hadde ikke noen lys på og det var mørkt ute. plutselig så skrudde onkel politi på alle lysene på bilen og vi ble litt redd så vi løp som vi var gale men vi kom ikke langt for når vi begynte å løpe så kom det politi folk overalt og vi var omringet de ropte "politi politi så i ro!!" og vi stoppet mens de lyset oss rett inn i øgene med maglite.

når person a og b ikke fortelte det som var sant så lugget politie de i håret og de var veldig stygge med oss selv om jeg fortelte sannheten.

person (b) hadde en plate i munen,politiet ba han ta den ut og han gjorde det,politiet så på den og så kastet pu

han den, jeg ble følgt hjem til mine foreldre av politifolk i sevil men a og b ble fulgt hjem av politifolk som ikke var sevil

begge softgunene tok onkel politi med seg..

vet ikke om a og b ble anmeldt men kan love deg at de hadde en helvetes dårlig dag.

Mine foreldre hadde ikke så mye å si til meg for jeg hadde ikke gjort noe gale.

Det jeg lurer på er hvilken rettigheter hadde a og b? hvis de hadde det

Har politiet lov å være så stygge?

Hilsen Trust me.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1) Unnskyld meg, de skøyt på ei jente med soft-gun!

Politiet skulle tatt med den drittungen i en bakgate, å kanskje skutt han et par ganger med en softgun. Håper han får straff for dette. Å at andre drittunger som har soft-gun leser dette, å tenker kanskje at de ikke skal gjøre samme handling.

2) Kopier teksten din, lim den så inn i Word. For å sjekke om eventuelle skrivefeil.

Endret av satyr-wongraven
Lenke til kommentar

1. ELENDIG norsk! kanskje du skal slutte og sove i norsktimene...?

2. Det er ikke lov uansett til å vifte med våpen! hallo! ser det ut som våpen er det våpen! Deal with it! enig med satyr-wongraven. Onkel politi burde skutt person a og b med softgunen noen ganger for å vist hvordan det er.

3. Hvilke rettigheter de hadde? Når de skjøt mot ei jente? Og når de sannsynligvis er under 18? Og når de vifta med våpen? Du må tulle! De har like mye rettigheter som en mygg. Ingen.

Lenke til kommentar

For det første så er man passe dum om man går rundt med noe som ligner på et våpen offentlig.

For det andre så er man enda dummere om man løper fra politiet etter at de har sett deg med noe som ligner på et våpen

For det tredje så har man ikke mye vett i skallen om man skyter på en jente som etter det jeg oppfatter ikke var med på "leken"

At foreldrene dine ikke reagerte oppfatter jeg som snodig, å løpe fra politiet, å være med på å skyte mot en jente og å lyve for politiet oppfatter jeg som galt. Jeg tror alle normale ville oppfattet det som galt.

Edit: av en eller annen merkelig grunn så tror jeg ikke at mange kommer til å føle sympati for deg og dine venners møte med onkel politi

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar
jeg og to andre personer (a) og (b) gikk rundt med softgunn for en stund siden. han ene gutten(person a) hadde en mp5 og kjøt på en jente som var langt unna han holte inne avtrekkeren helt til det var tomt for skudd (50 magasin) etter det så løp vi.

etter 20 min så så vi purker som kjørte rund og rundt området men vi glemte det fort. så stod vi guttene og snakket sammen mens flere sevile men (som vi ikke viste var sevile)som gikk forbi oss med hunder og en jogger som var sevil politi paserte oss

så kjørte det en politibil opp mot oss som vi ikke så for bilen hadde ikke noen lys på og det var mørkt ute. plutselig så skrudde onkel politi på alle lysene på bilen og vi ble litt redd så vi løp som vi var gale men vi kom ikke langt for når vi begynte å løpe så kom det politi folk overalt og vi var omringet de ropte "politi politi så i ro!!" og vi stoppet mens de lyset oss rett inn i øgene med maglite.

når person a og b ikke fortelte det som var sant så lugget politie de i håret og de var veldig stygge med oss selv om jeg fortelte sannheten.

person (b) hadde en plate i munen,politiet ba han ta den ut og han gjorde det,politiet så på den og så kastet pu

han den, jeg ble følgt hjem til mine foreldre av politifolk i sevil men a og b ble fulgt hjem av politifolk som ikke var sevil

begge softgunene tok onkel politi med seg..

vet ikke om a og b ble anmeldt men kan love deg at de hadde en helvetes dårlig dag.

Mine foreldre hadde ikke så mye å si til meg for jeg hadde ikke gjort noe gale.

Det jeg lurer på er hvilken rettigheter hadde a og b? hvis de hadde det

Har politiet lov å være så stygge?

Hilsen Trust me.

Skjerp deg gutt! :nei:

Lenke til kommentar

Vis denne posten til foreldrene dine, så skal du se de har både en og ti ting å si til deg. Jeg har en stygg mistanke om at det du skrev her overhode ikke er det du sa til dine foreldre.

Ellers får jeg bare stemme i kor med resten her..SKJERP DEG! Du er på på feil vei i livet i høy fart. Dette kan se ut som rampestreker og tull..men dette er grunnlaget på ting som kan være mye værre.

AKIRA

Lenke til kommentar
Null rettigheter stemmer nok ganske bra.

Ta å rull inn puppen da. Selvsagt har man rettigheter. Selv de NOKAS-tiltalte har rettigheter. Hvis du ikke vet svaret på trådstartes spørsmål, så ikek skriv noe. Dropp i det minste moralpreken og følelsesladde "null rettigheter"-taler.

Lenke til kommentar

Disse to personene var vannvittig heldige, fordi de kunne ha blitt beskutt av gummikuler. Du ser det, hvis jeg hadde tatt en tur ut med en softgun, så ville folk svært trolig se på dette som ett ekte våpen, og dermed må politiet behandle disse personene som om det er farlige. De kan ikke tenke slik: Oi se der! En unge med skyter, men i og med det bare er en unge så er det sikkert ikke noe farlig. Dessuten så er softgun svært farlige, du kan gjøre stor skade, spesielt når det kommer tli ansiktet og øyene. Det er en svært god grunn til at dde er 18års grense på slike.

Lenke til kommentar

Politiet mente nok ikke å være slemme og vise avsky, men å vise guttene at skyting på jenter er slemt og ikke akseptabelt. Merkelig hvordan enkelte blir skremt av slik "voldelig" oppførsel.

Lugging og slikt er kanskje litt på kanten (forstod ikke helt hva de gjorde med reguleringsplaten til kameraten din), men slikt setter ihvertfall en støkk i enkelte. Og hvis man ikke er så voksen, får man det for seg at man har gjort noe galt når man blir behandlet slik.

Lenke til kommentar

Hadde noen skutt på meg på gata hadde jeg skambankt dem og ødelagt softgunen. Synd politiet kun kjørte dem hjem, de burde heller brukt tåregass, batong og gummikuler. Det hadde vært noe :)

Til trådstarter: Hvor gammel er du. Har dere ikke norsk på skolen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...