Gå til innhold

Hvilken AMD prossesor skal eg velge?

j0llenor

Anbefalte innlegg

Halla... Har tenkt å bygge meg en pc som skal egentlig bare brukes til nyere spill av Next-Gen kvalitet....

Eg var innpå anbefalinger og fant denne ... Men eg vet ikke om eg skal plukke den enda... har ikke satt av en bestemt pris på maskinen eg skal bygge enda så det hadde vært kult med noen gode forslag :D

Tusen takk på forhånd :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

yay ;D har den 3500+ Venice helt klart en knall prosessor !

Jeg spiller cs source,half life 2,Photoshop cs 9,Battelfield 2, Medal Of Hounor Paccific assoult osv ! har ikke hatt noe som helts tegn til lagg ! er en rimelig dyr prosessor men jeg lover deg du vill alderig angre et sekund ! kjøp denne prosessoren å du vill alderig angre !

Lenke til kommentar
Om du har råd bør du vurdere Amd X2 3800+ cpuen.

Neste generasjon spill, bla Unreal 3 vil støtte dual core cpuer, dvs multi treaded, og du vil kunne bruke cpuen lenger!

Men den koster dobbelt så mye som 3500+ ,og innen den tid vil den være relativt utdadert i forhold til andre X2 CPU er. AMD sier selv at enkeltkjerne er best til spilling!!

Lenke til kommentar
AMD sier selv at enkeltkjerne er best til spilling!!

Jeg er enig med deg, men akkurat den uttalelsen der kan i grunn tolkes i begge retninger. Både at AMD faktisk er ærlig nå og ber folk holde litt på pengene sine, og at AMD sier det for at folk skal bruke masse penger på enkeltkjerne nå, og i tillegg bruke masse på dobbelkjerne igjen om kort tid.

Lenke til kommentar

Tusen takk for alle svarene :D Helt sjeft :thumbup:

Grunnen til at eg skiftet mening med den prosessoren eg hadde plukket ut er at TES 4: Oblivion og X3: REUNION (det går noen rykter på X3) tar ibruk dobbelkjerne...

Endret av j0llenor
Lenke til kommentar
Tusen takk for alle svarene :D Helt sjeft :thumbup:

Grunnen til at eg skiftet mening med den prosessoren eg hadde plukket ut er at TES 4: Oblivion og X3: REUNION (det går noen rykter på X3) tar ibruk dobbelkjerne...

For ,og si det sånn så er ikke et rykte nokk til at jeg river ut 1500 kr ekstra for en X2 prossesor, da kan det bli er særdeles dyr rykte!! :no:

Lenke til kommentar

hvorfor ikke bare kjøpe en 3200+ 2.0 ghz og klokke til 3800+ 2.4 ghz. det er jo simpelt :) men hvis du ikke har grafikkkort av 7800 serien så hjelper det lite på fpsen i spill å ha høyree en 3200+ testa det nettopp faktisk, å kjøre på 2.0 ghz eller 2.4ghz. fikk mellom 0-2 fps i økning på 1280 og 1600 oppløsning

jeg har 6800GT btw

Endret av Blaz3r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...