Pc Lynet Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei Hjelper en kamerat med å sette opp trådløst nettverk. Nettverket virker fint og har god signalstyrke. Vi har canal digital kabel internett. Problemet er at vi ikke får internett til å virke på trådløst. Strekker jeg kabel fra wlan routern fungerer internett. De har win XP. virker ikke: Modem->router/wlan->trådløst til pc virker: Modem->router/wlan->kabel til pc Så spørsmålet er hvordan få internett til å virke trådløst? Routeren er en SparkLan. Mvh Pc Lynet Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Tror jeg har funnet løsninga. Vet noen DNSen til canal digital cabel tv internett? Lenke til kommentar
EdRo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Når du har prøvd "alt" kan du gjøre følgende: Finn det trådløse nettverkskortet i Min Datamaskin/egenskaper/maskinvare/enhetsbehandling. Avinstaller dette og restart pcen. Windows XP vil finne nettverkskortet og installere det når du starter på nytt. Dette løste i allfall problemet med min Sparklan W6615. Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hehe vi fant det ut.......... Typisk mødre og skrive feil encryption. Takk for alle reply`s Mvh Dhack og PC lynet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå