dejavu5757 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Heisann. Er det noen som kjenner ovenstående firma? De har gode priser på prosjektor, men jeg lurer litt på seriøsiteten. Men egentlig bare for jeg aldri har hørt om dem før. Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har ikke bestilt noe fra dem, men vet at de er store i skolesektoren. Mye brukt data og slikt. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Ja, alt de selger er "resirkulert". De får/kjøper brukt utstyr fra store selskaper og selger det videre billig. Mora mi har kjøpt en god del pc-utstyr fra dem til skolesektoren. Noe kluss med store bestillinger, særlig i sommerferier, men alt ordna seg og utstyret fungerer visstnok feilfritt. Hun har bestilt skjermer, pc-er og ups-er fra dem. Det er alt jeg vet Endret 9. oktober 2005 av Armitage2 Lenke til kommentar
rscue Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Også må en være ops på at prisene er eksl MVA. har selv sett på siden og blitt overrasket på noen av produktene.. men når mva ble lagt til så stilte de seg ikke så bra alikevell. Tenker da på brukt RScue Lenke til kommentar
dejavu5757 Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Projektorene var merket som "nye". Og selv med moms,kom en HP projektor meget gunstig ut. Takk for respons,folkens. Nå skal jeg maile litt med firmaet,og se hva som skjer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå