rbhelle Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei. Jeg har akkurat kjøpt filmen med Lars Monsen, men la igjen coveret på et hotellrom i Tromsø etter å ha sett den der. Har derfor film, men ikke cover og hotellet har kastet det. Noen her som kan scanne dette cover til meg? Har ikke svanner, men kun skriver. Ville blitt meget glad om jeg igjen får cover til filmen. Send bare scannet bilde til [email protected] mvh Hypah Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Heisann, jeg vet desverre ikke hvilken film du leter etter. Men jeg tok et raskt søk på google og trykket på bilder og fant en del ting, hvis du lurer på noe tilsier erfaringen min at man finner ca 80% av det man lurer på, på google. Jeg tror det er dette! Eller er det denne? -MortenGj Lenke til kommentar
bengh Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei.Jeg har akkurat kjøpt filmen med Lars Monsen, men la igjen coveret på et hotellrom i Tromsø etter å ha sett den der. Har derfor film, men ikke cover og hotellet har kastet det. Noen her som kan scanne dette cover til meg? Har ikke svanner, men kun skriver. Ville blitt meget glad om jeg igjen får cover til filmen. Send bare scannet bilde til [email protected] mvh Hypah Rydder du ikke opp etter deg når du går Lenke til kommentar
taulen Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 ligger på http://covers.taulen.org og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå