Raijin Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hei! Jeg planlegger å skaffe meg nytt skjermkort. Har sett litt på 6800GT og X800XL. Hvilket av de to kortene er best? Jeg lurer også på hvilket av de to kortene er best til å klokke. Vet dere også om prisene på disse kortene kommer til å falle noe særlig mer iløpet av tiden før jul? Hadde egentlig planer om å kjøpe 7800GT. Etter sånn som jeg har forstått det, så er det kliss likt GTX, bare med lavere frekvenser? Men lar det seg ikke lett klokke til GTX hastighet? Grunnen til at jeg droppet det kortet var at det ikke kommer til AGP, har jeg hørt. Er dette fast bestemt? Effektforbruk og støy på de nevnte kortene hadde også vært fint å vite. Litt mange spørsmål, håper jeg kan få svar på ihvertfall noen av dem. Takker på forhånd for svar! Raijin. Endret 8. oktober 2005 av Raijin Lenke til kommentar
Filla Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 X850XT som er ukens tilbud på komplett.no har et fint ytelse/pris forhold. Lenke til kommentar
drhillbilly Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 har god erfaring med Leadtek WinFast A400 TDH som er 6800 NU agp. begge kortene jeg har væert borti lot seg klokke til gt hastighet med 16 pipes uten artifacts. ser i prisguiden du kan få et xfx kort ennå billigere. disse kortene har bare 128 mb ram så d blir jo ikke helt d samme men veldig close. Leadtek WinFast A400 TDH har en enorm kobber kjøler og en vifte som ikke lager alt for mye bråk. hvis du skulle være så uheldig å få artifacts ved frigjøring av pipes kan du altids benytte deg av angreretten er ganske sikker på at 7800 serien aldri kommer i agp utgave Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hvis du skulle være så uheldig å få artifacts ved frigjøring av pipes kan du altids benytte deg av angreretten tongue.gif Det er tulligner som deg som gjør at webshopper blir dyrere... samt at å kjøpe demo-varer blir en risiko sport. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hvis du skulle være så uheldig å få artifacts ved frigjøring av pipes kan du altids benytte deg av angreretten tongue.gif Det er tulligner som deg som gjør at webshopper blir dyrere... samt at å kjøpe demo-varer blir en risiko sport. Enig! Er så mange folk som snylter på webshoppene. Blir for dumt Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 X850XT på Komplett tilbud, klart det beste valget til UNDER 3000, men viss du kan strekke deg litt får du et 7800GT som er litt bedre Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 X850XT som er ukens tilbud på komplett.no har et fint ytelse/pris forhold. Det er et X850Pro som er ukens tilbud hos komplett nå. Uansett er et POV 7800GT det beste kjøpet til under 3k Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=54445 club3d 7800gt til hundrings over budsjettet ditt. spør du meg er det den beste ekstra hundringsen investert i hvis du skal kjøpe nytt 3dkort per dags dato. er bedre enn ALLE kort som er nevnt i posten til nå og til en meget hyggelig pris også Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Takker for alle svar! Har lyst på 7800gt! Men kommer det i agp utgave? Vet dere om det vil synke i pris iløpet av de to neste ukene? Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Takker for alle svar! Har lyst på 7800gt! Men kommer det i agp utgave? Vet dere om det vil synke i pris iløpet av de to neste ukene? tviler meget sterkt at det kommer en agp utgave av det kortet desværre, eller er ganske sikker egentlig at det ikke kommer ut. og nope, tror neppe det vil synke noe i løpet av 2 uker slik markedet er nå Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Gjør folket oppmerksom på at han vil ha AGP Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ville bare si meg enig i jacoweb og okay, man skal ikke oppfordre folk til å teste alt mulig med kortet og så sende det tilbake å syte over at man ikke har gjort noe gale Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 hehe. Stemmer det Okay, at jeg er ute etter AGP, ettersom jeg ikke har penger til nytt Hovedkort, CPU og RAM. Takker for alle svar, men skulle gjerne hatt litt mer informasjon om 6800GT og X800XL eller anbefalinger av andre AGP kort til under 3000kr. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) All info ang. AGP skjermkort og ytelse her En liten sammenlikning Endret 8. oktober 2005 av Okay Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Takker for svar! Er bare en ting til jeg lurer på. Hvordan klokker disse to kortene? hvilket er best til overklokking? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå